[OT] perfekcyjna budowa aktorow

1. Data: 2006-01-09 07:34:23

Temat: [OT] perfekcyjna budowa aktorow
Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!
pochwale sie, udalo mi sie schudnac prawie 25 kilo od 1 lipca 2005roku,
dzieki diecie montignaca, ale jeszcze troche mi brakuje...nie wiem wlasnie,
czy to zalazek choroby, ale chcialbym zrzucic caly zbedny tluszcz, bo jesli
w ubraniu wygladam ok, to bez widac gdzieniegdzie zbedny tluszcz... moje
rosterki wynikaja oczywiscie z kulturowego mitu pieknego, szczuplego ciala,
wiec sie zapytam, jak np. aktorzy robia cos takiego? czy to kwestia diety i
duzej ilosci silowni, czy po prostu trzeba to miec w "genach"?

ponizej przykladowe zdjecie:
http://home.earthlink.net/~kg9591/sitebuildercontent
/sitebuilderpictures/equilibrium007.jpg
http://www.darkhorizons.com/news05/chad2.jpg

dla niektorych to normalna chyba budowa ciala, a ja nie moge :(

pozdrawiam
pawel

2. Data: 2006-01-09 12:24:09

Temat: Re: [OT] perfekcyjna budowa aktorow
Od: "Mancer" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> wrote in message

> oczywiscie z kulturowego mitu pieknego, szczuplego ciala, wiec sie
> zapytam, jak np. aktorzy robia cos takiego? czy to kwestia diety i duzej
> ilosci silowni, czy po prostu trzeba to miec w "genach"?

Na zachodnich aktorów/piosenkarki itp. nie patrz. O ni mają swoich
lekarzy, trenerów, wizażystów. Fundują sobie kuracje
odmładzająco/regenerująco/wyszczuplające z HGH i przechodzą liczne
operacje plastyczne. Stać ich na to.

> ponizej przykladowe zdjecie:
> http://home.earthlink.net/~kg9591/sitebuildercontent
/sitebuilderpictur
> es/equilibrium007.jpg http://www.darkhorizons.com/news05/chad2.jpg

IMHO troche za szczypiorkowata ;-P

> dla niektorych to normalna chyba budowa ciala, a ja nie moge :(

Po pierwsze liczą się geny. Jak jest się szczęśliwcem i ma się dobre,
to (zazwyczaj do pewnego czasu) da się taka budowę utrzymać minimalnymi
nakładami pracy.

Po drugie liczy się wytrwałość. Odpowiednimi metodami prawie wszystko
w wyglądzie można osiągnąć. Nawet bez dobrych genów da radę dojść do
takiej (a nawet o wiele lepszej) sylwetki. Potrzeba jednak dużo
ciężkiej pracy i trochę wiedzy. Montignac do "ciachania się" nie nadaje.
Zwykłe DO też nie ;-). Potrzeba precyzyjnie liczyć kcal. Zazwyczaj też
jeśli nie ma się dobrej genetyki, to trzeba stosować jakąś odmianę
low-carbów. Dopiero obcięcie ww pozwala przekroczyć pewną granicę.
Do tego siłownia 3razy w tyg + 3-5 aeroby (basen, bieganie, rower,
orbitrek, skakanka, sparingi). Z suplementów kreatyna, efedryna, kofeina.
Trochę czasu, dużo wiary oraz wytrwałości i się uda ;-)

--
Wojciech "Mancer" Przbysz
GG: 8994200 mail: mancer at o2.pl

3. Data: 2006-01-09 12:53:12

Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lekarzy, trenerów, wizażystów. Fundują sobie kuracje
> odmładzająco/regenerująco/wyszczuplające z HGH i przechodzą liczne

to wiem :)
przypomina mi sie taki film, gdzie sie mozna bylo zamienic cialami, trener
wlazil w cialo bogatego, jechal 2 godziny na silowni, a tamten wypoczywal w
ciele trenera :)

> IMHO troche za szczypiorkowata ;-P

ale dobrze wyglada :)

> Po pierwsze liczą się geny. Jak jest się szczęśliwcem i ma się dobre,
> to (zazwyczaj do pewnego czasu) da się taka budowę utrzymać minimalnymi
> nakładami pracy.

no ja niestety mam w rodzinie samych grubasow... :(

ała, to ja juz wole nie :)

pozdrawiam
pawel

4. Data: 2006-01-09 14:09:47

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Mancer napisał(a):
> [...]
> Do tego siłownia 3razy w tyg + 3-5 aeroby (basen, bieganie, rower,
> orbitrek, skakanka, sparingi). Z suplementów kreatyna, efedryna, kofeina.

ejmen brada!

pozd
WiRAHA

wspomagacze podczas cwiczen ?:>
Wydatki na jedzenie
Jak to jest z tymi kaszami, ryżem, itd. ?
potrzebuje zrzucic 6 kg - prosze o sprawdzona diete
cos na rozstepy.