cholesterol

1. Data: 2006-01-12 14:40:28

Temat: cholesterol
Od: a...@w...net (- -) szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczow !
Prosze o porade:
jak urozmaicic diete,przy wysokim poziomie cholesterolu?
Co mozna podac za wyjatkiem ryby,kury,jarzyn i owocow?

Selena

2. Data: 2006-01-13 02:36:41

Temat: Re: cholesterol
Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik - - napisał:

> jak urozmaicic diete,przy wysokim poziomie cholesterolu?
> Co mozna podac za wyjatkiem ryby,kury,jarzyn i owocow?

Wymienie Ci zywnosc i skladniki odzywcze obnizajace poziom cholesterolu
w sposob naturalny:
Baklażan, błonnik, cebula, chrom, czosnek, fasola, fitosterole (beta
sitosterol, stigmasterol, kampesterol), Imbir, Jeczmien, jogurt, łupina
płesznika, marchew, nasiona kozieradki, niacyna, oleje jednonienasycone
(oliwa, orzeszki ziemne, olej kanaolowy, czyli olej rzepakowy
niskoerukowy i niskotioglikorydowy, pochodzacy z kanady), oleje
palczatki cytrynowej, oleje rybie (kwas eikozapentaenowy, kwas
dokozaheksanowy (kwasy tluszczowe omega-3), oleje wielonienasycone
(slonecznikow, kukurydziany, szafranowy), olejek wiesiolka, otreby
owsiane, otreby ryzowe, papryka, pektyny (jablka grejpfruty), platki
kukurydziane, soczewica, soja, warzywa skrzyzowe (brokuly, kalafior),
wegiel drzewny aktywowany, witamina C, Witamina E.

Lecz nalezy pamietac o przeciwskazaniach, lekarskich badz grupy krwi.

Pamietaj rowniez, ze aby utrzymac prawidlowy poziom cholesterolu we
krwi, dzienne spozycie tluszczu nie powinno przekraczac 30 procent
ogolnego zapotrzebowania kalorycznego (poleca sie nawet 20 procent), a
udzial w tym tluszczu nasyconego nie powinien przekraczac 10 procent.

--
Pozdrawiam - Filip
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - ELF EVOLUTION SXR 5W30

3. Data: 2006-01-13 08:14:52

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Jan 2006 03:36:41 +0100, Filip KK <k...@x...pl>
napisał:

> [...]
> ogolnego zapotrzebowania kalorycznego (poleca sie nawet 20 procent), a
> udzial w tym tluszczu nasyconego nie powinien przekraczac 10 procent.

Szczególnie Ci dobrze zrobi otręba owsiana z olejkiem z wiesiołka
dwuletniego koniecznie.
Można delikatnie przesypać węglem drzewnym aktywowanym.Uważaj by zachować
wlasciwe proporcje kwasów eikozapentaenowego i kwasu
dokozaheksanowego.....
Czy ta grupa naprawdę umarła, ze taki tytan wiedzy o diety moze wygadywać
co tylko zechce????
Seleno, nie daj się zwariować, poczytaj w internecie. Zajrzyj też na
http.www.dobradieta.pl/

4. Data: 2006-01-13 08:50:04

Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Filip KK" <k...@x...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ogolnego zapotrzebowania kalorycznego (poleca sie nawet 20 procent), a
> udzial w tym tluszczu nasyconego nie powinien przekraczac 10 procent.

Popatrz pan, a ja nie jadam większości tego co wymieniłeś, a resztę w bardzo
niewielkich ilościach. Jadam też tłuszcz w ilości znacznie przekraczającej
60% zapotrzebowania kalorycznego. W przeciągu ośmiu lat poziom cholesterolu
zmniejszył się u mnie o ok. 30 % z ok. 300 na 210.
Dodam jeszcze, że jak miałem wysoki cholesterol, to odżywiałem się mniej
więcej tak jak zalecasz.

Możesz to wytłumaczyć?

Pozdrawiam
Leszek

5. Data: 2006-01-13 11:03:13

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński napisał(a):
> [...]
> zmniejszył się u mnie o ok. 30 % z ok. 300 na 210.
> Dodam jeszcze, że jak miałem wysoki cholesterol, to odżywiałem się mniej

pomiajajac pytanie, czy cholestrol wywoluje choroby ktore mu sie zarzuca
- bo jest to mowiac delikatnie co najmniej kontrowersyjne

Leszek ma racje - low-carb oparty na prod zwierzecych jest chyba
najskuteczniejsza bronia w walce z wysokim poziomem cholesterolu

pozd
WiRAHA

6. Data: 2006-01-13 15:52:13

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

WiRAHA pisze:

> [...]
>
> Leszek ma racje - low-carb oparty na prod zwierzecych jest chyba
> najskuteczniejsza bronia w walce z wysokim poziomem cholesterolu

Sie troche rozpedziliscie, Panowie niskoweglowodanowcy. Ani
najskuteczniejsza (bo gdzie jakies porownawcze badania?), ani nie jedyna
godna polecenia. Blonnik zbija cholesterol i poprawia jego frakcje - sa
na to odpowiednie dowody w postaci badan. Podobnie ma sie sprawa z
roslinnymi olejami zawierajacymi jedno- i wielonienasycone kwasy
tluszczowe oraz tymi bogatymi w omega-3. Poza tym dziwie sie, ze nikt
jeszcze nie powiedzial o jednym: trzeba zaczac sie ruszac.

7. Data: 2006-01-13 15:55:40

Od: "Lea" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam diete South Beach - nie trzeba sie glodzic, a poziom cholesterolu
spadnie.
Oprócz tego co wymienilas to jeszcze moga byc jajka, odtluszczone sery,
chuda wolowina, pelnoziarniste pieczywo na zakwasie.

Uzytkownik "- -" <a...@w...net> napisal w wiadomosci
..

8. Data: 2006-01-13 16:12:53

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński napisał(a):

> Poza tym dziwie sie, ze nikt
> jeszcze nie powiedzial o jednym: trzeba zaczac sie ruszac.

true true

pozd
WiRAHA

9. Data: 2006-01-13 16:20:37

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

no i powinien pic czerwone wytrawne wino

pozd
WiRAHA

10. Data: 2006-01-14 13:31:50

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Golo napisał:

[cut]

> [...]
> Można delikatnie przesypać węglem drzewnym aktywowanym.Uważaj by zachować
> wlasciwe proporcje kwasów eikozapentaenowego i kwasu

A Tobie dobrze zrobi wizyta u psychiatry.

> Czy ta grupa naprawdę umarła, ze taki tytan wiedzy o diety moze
> wygadywać co tylko zechce????
> Seleno, nie daj się zwariować, poczytaj w internecie. Zajrzyj też na
> http.www.dobradieta.pl/

Nawet poprawnie adresu nie potrafisz napisac. I wskazac bezposredniego
linka zwiazanego z tematem. Jednym slowem SMIECISZ.

A jesli Ci sie nie podoba to co wymienilem w poprzednim mailu, to
poczytaj sobie tlumaczona na polski z amerykanskiego, Biblie Witamin
Earl'a Minell'a

--
Pozdrawiam - Filip
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - ELF EVOLUTION SXR 5W30
caraudio.pagina.nl system-cas.prv.pl leandrini.com
modshows.com tuningbaja.pl 12voltmedia.nl www.moto.gda.pl/amm.htm

[OT] perfekcyjna budowa aktorow
wspomagacze podczas cwiczen ?:>
Wydatki na jedzenie
Jak to jest z tymi kaszami, ryżem, itd. ?
potrzebuje zrzucic 6 kg - prosze o sprawdzona diete