cholesterol

11. Data: 2006-01-14 13:33:58

Temat: Re: cholesterol
Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik WiRAHA napisał:

> no i powinien pic czerwone wytrawne wino

Dlaczego "powinien" ?

--
Pozdrawiam - Filip
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - ELF EVOLUTION SXR 5W30

12. Data: 2006-01-14 13:36:42

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Leszek Serdyński napisał:

> Popatrz pan, a ja nie jadam większości tego co wymieniłeś, a resztę w bardzo
> niewielkich ilościach.

No i prawidlowo.

> Jadam też tłuszcz w ilości znacznie przekraczającej
> 60% zapotrzebowania kalorycznego.

Jaki tluszcz?

> W przeciągu ośmiu lat poziom cholesterolu
> zmniejszył się u mnie o ok. 30 % z ok. 300 na 210.

Hmm.. powyzej 200 uwazasz za norme?

> Dodam jeszcze, że jak miałem wysoki cholesterol, to odżywiałem się mniej
> więcej tak jak zalecasz.

Ale ja nie zalecilem nigdzie odzywiania sie. Napisalem jakie produkty
sprzyjaja obnizeniu poziomu cholesterolu.

> Możesz to wytłumaczyć?

Czytaj uwazniej.

13. Data: 2006-01-14 13:59:00

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Jan 2006 14:31:50 +0100, Filip KK <k...@x...pl>
napisał:

> Użytkownik Golo napisał:
>
> [cut]

> A Tobie dobrze zrobi wizyta u psychiatry.

O, widze ze i w tej dziedzinie masz jakies doświadczenia, skoro
wydalasz z siebie opinię.
Smiesznyś i tyle.

14. Data: 2006-01-14 15:08:59

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Filip KK napisał(a):
> Dlaczego "powinien" ?

bo obniza poziom cholesterolu i ma ogolnie korzystny wplyw na zdrowie
poszukaj na google - podpowiedz - francuski paradoks

pozd
WiRAHA

15. Data: 2006-01-14 16:09:51

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Golo napisał:

> O, widze ze i w tej dziedzinie masz jakies doświadczenia, skoro
> wydalasz z siebie opinię.
> Smiesznyś i tyle.

Masz jakis problem?
Masz cos do powiedzenia ciekawego w temacie?
Jesli nie, to po co sie udzielasz?

eod (pytania retoryczne)

16. Data: 2006-01-14 16:10:40

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik WiRAHA napisał:

> bo obniza poziom cholesterolu i ma ogolnie korzystny wplyw na zdrowie
> poszukaj na google - podpowiedz - francuski paradoks

Dzieki, poczytam wieczorkiem nt temat.

17. Data: 2006-01-15 09:21:46

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Jan 2006 17:09:51 +0100, Filip KK <k...@x...pl>
napisał:

> Masz jakis problem?
> Masz cos do powiedzenia ciekawego w temacie?
> Jesli nie, to po co sie udzielasz?
>
> eod (pytania retoryczne)

Pewien jestes że to tylko literówka?:)(eod)
Pytasz co tu robię? sledzę z wielkim zainteresowaniem otóż twoją tfórczość.
Co za rozległe zainteresowania, no czlowiek renesansu wprost:) Pisz
więcej, będzie
ciekawiej.

18. Data: 2006-01-18 09:36:00

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lea napisał:

> Polecam diete South Beach

Chciałbym poznać szczegóły owej diety.
Pewnie znów jakiś bzdurny wymysł, na którym niejaki Arthur Agatston
zbija grube pieniądze w stanach.

Ponieważ już na wstępie znalazłem błąd opisujący tę dietę, śmiem wątpić
w jej "prawdziwość"

"http://www.merlin.com.pl/frontend/towar/368886"
Cytuje:
# "zmiana metabolizmu"
---
Bzdura, metabolizmu nie można zmienić.

O i kolejne bzdury...

# możesz jeść wszystko (po pierwszych dwóch tygodniach),
# nie liczysz kalorii, węglowodanów i tłuszczów,
---
Nie skomentuję.

# najpierw uderza w najgroźniejszy i najtrudniejszy do zgubienia tłuszcz
nagromadzony na brzuchu i talii,
---
Kolejna bzdura. U każdego wygląda sprawa inaczej, każdy ma inne
predyspozycje genetyczne do odkladania się tłuszczy, jak i ich spalania.
U jednego najpierw zacznie "schodzić" tłuszcz np. z twarzy, nóg, tyłka i
dopiero brzuch. U innego, np. z nóg, z brzucha i na koncu np. z twarzy.
I dieta tutaj zastosowana nie ma nic z tym wspólnego.

Jednym słowem totalne bzdury już na samym wstepie w opisie.

19. Data: 2006-01-18 10:03:36

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Filip KK napisał(a):

> Chciałbym poznać szczegóły owej diety.
> Pewnie znów jakiś bzdurny wymysł, na którym niejaki Arthur Agatston
> zbija grube pieniądze w stanach.

Amerykanie nie lubia Francuzow, wiec zrobili sobie wlasne MM - tylko jak
to Amerykanie - troszke bardziej, ze tak powiem popowo podeszli do
sprawy, stad te glupoty, ktore podkresliles.
Zeby byc sprawiedliwym - Montignac tez sie wielokrotnie kompromituje

pozd
WiRAHA

20. Data: 2006-01-18 13:11:25

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Filip KK pisze:

> Chciałbym poznać szczegóły owej diety.
> Pewnie znów jakiś bzdurny wymysł, na którym niejaki Arthur Agatston
> zbija grube pieniądze w stanach.

Ale bardziej bzdurny, czy tez mniej bzdurny niz dieta wg grupy krwi? Oto
jest pytanie.

[OT] perfekcyjna budowa aktorow
wspomagacze podczas cwiczen ?:>
Wydatki na jedzenie
Jak to jest z tymi kaszami, ryżem, itd. ?
potrzebuje zrzucic 6 kg - prosze o sprawdzona diete