sprzedam dbrą radę -forum onetu

1. Data: 2004-06-02 10:45:17

Temat: sprzedam dbrą radę -forum onetu
Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka!
Zanlazłam cos, tylko sie nie złośćie :

Dobrą radę sprzedam

Uważam, że nie ma lepszego sposobu na włosy niż nafta. Oczywiście
teraz w aptece można dostać naftę oczyszczoną, ale ja pamiętam ja mi mama
nacierała taką zwykłą. Co za smród!! Stosujesie to podobnie jak czarną rzepę
przed myciem głowy. Można dodać żółtko i parę kropel wódki lub innego
alkocholu. Po myciu spłukujemy wodą z octem. Nie polecam tej kuracji przed
randką. Najlepiej na weekend kiedy nigdzie nie wychodzimy. Blond włosy płucz
rumiankiem, ciemne korą dębu. To stare babcine metody, ale nadal skuteczne.
Życzę mocnych i gęstych włosów oraz cierpliwości.

http://www.google.pl/search?q=cache:k_MZKfYl-WMJ:gal
a.onet.pl/257,74,8,14214
79,4287467,forum.html+nafta+do+w%C5%82os%C3%B3w&hl=p

begin 666 0.gif
J1TE&.#EA`0`!`( ``#T]/0```"'Y! $`````+ `````!``$```(!1 `[
`
end

1. Data: 2004-06-02 10:57:06

Temat: Re: sprzedam dbrą radę -forum onetu
Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "naomi" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> Hejka!
> Zanlazłam cos, tylko sie nie złośćie :

Wiesz, przejrzalam caly watek o nafcie... Nie ma co sie zloscic,
podsumowanie IMHO takie- to twoje wlosy, twoja skora, twoja wanna i dom.
Zrob jak uwazasz. Jesli ci pomoze-pogratuluje ci, jesli bedziesz miala
problem, poradze ci dermatologa lub masc z apteki bez recepty. Ja osobiscie
na posmarowanie glowy nafta bym sie nie skusila. Nawet wizja glowy jak V.V.
Hafsa
PS. Co jest w zalaczniku?

--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

1. Data: 2004-06-02 10:58:41

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2 Jun 2004 12:45:17 +0200, in pl.rec.uroda "naomi"
<a...@i...pl> wrote in :

>Hejka!
>Zanlazłam cos, tylko sie nie złośćie :

na Ciebie? w życiu.

> [...]
>rumiankiem, ciemne korą dębu. To stare babcine metody, ale nadal skuteczne.
>Życzę mocnych i gęstych włosów oraz cierpliwości.

aż mam ochotę wejśc na to lub inne forum i dopisać, że anchois
naprawdę świetnie robią na włosy. tylko po to, żeby potem przeczytać
twojego posta pytającego, czy lepsze są w zalewie koperkowej, czy
niekoperkowej.

na wypadek, gdybyś nie do końca zrozumiała: na forum każdy może
napisać wszystko. niekoniecznie są to dobre rady.

ale, z drugiej strony, to Ty będziesz wonieć jak stacja benzynowa z
lekką domieszką wczorajszej imprezki. co mi tam.

an//

1. Data: 2004-06-02 11:13:57

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

naomi:

> Co za smród!! Stosujesie to podobnie jak czarną rzepę
> przed myciem głowy. Można dodać żółtko i parę kropel wódki lub innego
> alkocholu. Po myciu spłukujemy wodą z octem.

Iha! Jest moj ocet! :D

BA

1. Data: 2004-06-02 11:25:56

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 02 Jun 2004 13:13:57 +0200, in pl.rec.uroda Barbara Anna
<b...@o...pl> wrote in :

>Iha! Jest moj ocet! :D

idę dopisać anchois i kozi serek.

;))

an// nmsp

1. Data: 2004-06-03 07:55:32

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

naomi wrote:
> Hejka!
> Zanlazłam cos, tylko sie nie złośćie :
>
> Dobrą radę sprzedam
(...)

A ja znalazłam taką w książce - chorego wsadzić do pieca, odmówić trzy
zdrowaśki, wyciągnąć z pieca. Ponoć likwiduje trądzik.
;)

--

Dominika Schimscheiner

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2004-06-03 08:09:45

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 3 Jun 2004 09:55:32 +0200, in pl.rec.uroda "DominikaNM"
<dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> wrote in :

>A ja znalazłam taką w książce - chorego wsadzić do pieca, odmówić trzy
>zdrowaśki, wyciągnąć z pieca. Ponoć likwiduje trądzik.
>;)

i suchoty.

;)

an//

1. Data: 2004-06-03 09:39:16

Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

DominikaNM <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> napisał(a):

> A ja znalazłam taką w książce - chorego wsadzić do pieca, odmówić trzy
> zdrowaśki, wyciągnąć z pieca. Ponoć likwiduje trądzik.

Ty się weź nie wygłupiaj, bo ktoś zastosuje i rodzina Cię zaskarży o (nie)
umyślne spowodowanie zgonu. ;->>

JoP

1. Data: 2004-06-03 12:12:28

Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> napisał w
wiadomości news:c9mlig$bn6$1@atlantis.news.tpi.pl...

> (...)
>
> A ja znalazłam taką w książce - chorego wsadzić do pieca, odmówić trzy
> zdrowaśki, wyciągnąć z pieca. Ponoć likwiduje trądzik.
> ;)

szkoda gadać

1. Data: 2004-06-03 13:48:55

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora