sprzęt AGD znacie jakies dobre sklepy online?

21. Data: 2005-11-15 00:40:11

Temat: Re: sprzęt AGD znacie jakies dobre sklepy online?
Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i co z tego wynika? NIE WYCIAGAJ WNIOSKOW NA PODSTAWIE JEDNEGO TOWARU!!

dokladnie tak jest i dodatkwo w centrum2000 mozna negocjowac ceny - a Pan
Misterka jest bardzo slownym czlowiekiem - polecam.

JR

22. Data: 2005-11-15 19:57:39

Od: "yahu" <y...@w...aster.totez.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba nie. www.maximedia.pl ma taniej. Przynajmniej pralkę którą kupiłem
> u nich kilka dni temu.

A am pytanie czy odbierales ja osobiscie i czy trzeba czekac na towar czy
ejst an miejscu ?

Pzodrawiam
Jasiek

23. Data: 2005-11-16 18:37:22

Od: Kostek <j...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

yahu napisał(a):

> A am pytanie czy odbierales ja osobiscie i czy trzeba czekac na towar czy
> ejst an miejscu ?

Handlowiec podał mi czas oczekiwania 2-5 dni. Po 3 dniach odezwał się,
że sprzęt już czeka. Sposób odbioru możesz sobie wybrać: osobiście lub
kurierem do domu. Ja wybrałem kuriera i dzień po telefonie pralka była u
mnie.
Kostek

24. Data: 2005-11-17 23:18:35

Od: "Antekant" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> napisał w
wiadomości news:dl9dnc$2efp$1@main.viknet.pl...

> Zazdroszczę wrocławianom - cała elektronika tam jest i mnóstwo firm,
> których ofertę można obejrzeć w internecie i kupić na miejscu. Szczecin
> to DZIURA i koniec. Ani sprzedających, ani wyboru nie ma.

Do pobliskiego Berlina to nie mozna skoczyć na zakupy?

25. Data: 2005-11-19 12:43:17

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13 Nov 2005 16:07:05 +0100, Ewela napisał(a):
> niestety jestem z Krakowa
> dziękuję za linki i proszę o jeszcze :)

Ja zamawiałem w centrum2000 pralkę.
Zamówiłem ok. 14tej, następnego dnia przed południem przywieźli :)
A zaoszczędzone całkiem sporo...

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004

podest