sprzęt Teka - opinie

1. Data: 2005-10-31 22:49:40

Temat: sprzęt Teka - opinie
Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy warto zainwestować? Chodzi mi głównie o okap, zlewozmywak i płytę.
Znalazłam na www.mizar.pl sprzęt Teka o całkiem niezłych parametrach w
całkiem znośnych cenach:
* okap: 500-800 m3/h - http://tinylink.com/?wYjdiLKIAn
* płyta indukcyjna: http://tinylink.com/?iKG4x6FeLd
Pytania:
Co to za płyta? Bo jakoś podejrzanie niską ma cenę, jak na indukcyjną.
Podobnie niską cenę oferują za zlewozmywaki Franke... Pytam więc także, co
to za sklep? Czy ktoś już u nich kupował i może się podzielić wrażeniami?
Iwona

2. Data: 2005-11-01 07:01:48

Temat: Re: sprzęt Teka - opinie
Od: "Gosi@" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:dk671n$p8j$1@news.onet.pl...
> [...]
> to za sklep? Czy ktoś już u nich kupował i może się podzielić wrażeniami?

slyszalam w jednym sklepie z meblami kuchennymi ktory sprzedaje tez sprzet
ze teka jest ok! oni glownie robia zlewy, a bosch robi dla nich sprzet agd

3. Data: 2005-11-01 09:16:12

Od: " zayzayer" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosi@ <q...@o...pl> napisał(a):

a bosch robi dla nich sprzet agd

Co niektórzy nie wymyślą żeby sprzedać chłam :))
Ale, to tylko temu, że są tacy frajerzy jak Ty, co wierzą jeszcze w bajki.

4. Data: 2005-11-01 14:17:28

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zayzayer" <z...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Gosi@ <q...@o...pl> napisał(a):
> a bosch robi dla nich sprzet agd
>
> Co niektórzy nie wymyślą żeby sprzedać chłam :))
> Ale, to tylko temu, że są tacy frajerzy jak Ty, co wierzą jeszcze w bajki.

Mam rozumieć, że wg Ciebie Teka to 'chłam', tak? Czemu? Serio pytam, bo
jestem zainteresowana zakupem sprzętu Teka - chodzi głównie o okap.
Iwona

5. Data: 2005-11-01 20:03:43

Od: "Gosi@" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Co niektórzy nie wymyślą żeby sprzedać chłam :))
> Ale, to tylko temu, że są tacy frajerzy jak Ty, co wierzą jeszcze w bajki.

napisalam ze tak mi powiedziala babka w sklepie
wiec moglbys bardziej kulturalnie przedastwic swoje stanowisko w tej sprawie
cieciu jednen

6. Data: 2005-11-01 22:26:12

Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co niektórzy nie wymyślą żeby sprzedać chłam :))
> Ale, to tylko temu, że są tacy frajerzy jak Ty, co wierzą jeszcze w bajki.

nie wiem jak jest ze sprzetem AGD, ale zlewozmywaki i baterie kuchenne maja
OK.

JerzyR

7. Data: 2005-11-02 14:53:37

Od: Sierp <s...@s...NO.net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 1 Nov 2005 15:17:28 +0100
"Marchewka" <M...@b...pl> wrote:

> Mam rozumieć, że wg Ciebie Teka to 'chłam', tak? Czemu? Serio pytam,
> bo jestem zainteresowana zakupem sprzętu Teka - chodzi głównie o
> okap. Iwona

ja mam okap (wersja 2002 jakas.. nie pamietam dokladnie) ale powiem, ze
nie jestem zbyt zadowolony

nie mialem wczesniej okapow porzadnych, ale jezeli podczas dzialania okapu
z zamontowanymi filtrami weglowymi nie powinno sie czuc zapachow ze
smazenia/gotowania - to on nie dziala jakos wyjatkowo dobrze..

Sierp

8. Data: 2005-11-02 15:46:46

Od: "Claris" <c...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <s...@s...NO.net> napisał w wiadomości
t...
> ja mam okap (wersja 2002 jakas.. nie pamietam dokladnie) ale powiem, ze
> nie jestem zbyt zadowolony

Takze mamy okap TEKA [DG60 bodajze] - jest glosny [jak cholera] i średnio
wydajmy. Teraz kupiłabym inny.
Natomiast ze zlewozmywaka i baterii jestem zadowolona.

pozdrawiam,

Claris /ona/ z Wrocławia

9. Data: 2005-11-02 17:41:18

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 11/2/2005 3:53 PM, Sierp wrote:
> nie mialem wczesniej okapow porzadnych, ale jezeli podczas dzialania okapu
> z zamontowanymi filtrami weglowymi nie powinno sie czuc zapachow ze
> smazenia/gotowania - to on nie dziala jakos wyjatkowo dobrze..

Obawiam się, że żaden okap filtrujący nie będzie skutecznie usuwać
zapachów.

Michał

--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

10. Data: 2005-11-02 18:33:34

Od: " zayzayer" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka <M...@b...pl> napisał(a):

> Mam rozumieć, że wg Ciebie Teka to 'chłam', tak? Czemu? Serio pytam, bo
> jestem zainteresowana zakupem sprzętu Teka - chodzi głównie o okap.
> Iwona

Przede wszystkim wypowiadam się tylko na temat AGD. Na zlewach i innych
kranach nie znam się. A tę opinię o sprzęcie AGD Teki wyrobiłem sobie po tym
jak zobaczyłem we włoskiej fabryce jak schodziły z taśmy zmywarki z napisem
Teka, a póżniej na tej samej taśmie ze zmianami tylko w estetyce takie marki
jak Ocean, Hoover!!(to dopiero jaja), Servis, Laden, Foron, EBD, Loyds,
Alaska, Laila, Testronic, Elektra Bregenz.........itd, no i oczywiście Ardo.

Kilka pytań dot. ukadania paneli.
Kuchnia Mastercook KGE 3490 FUTURE
Bordy Samoprzylepne w super cenach
Yo solo se que no se nada, pero ahora si, HV24
wyrzynarka - pytanie do praktyków