sprzęt agd - co sądzicie o...

1. Data: 2004-08-13 15:39:12

Temat: sprzęt agd - co sądzicie o...
Od: "ktp" <k...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Jako nowy witam Grupowiczów

już za chwileczkę, już za momencik będę robić
demolkę w mieszkaniu
m.in. wymiana instalacji elektr., okien,
robienie kuchni, łazienki,cyklinowanie itd...
po przejrzeniu archiwum grupy na razie zdecydowałem się m.in. na:

- okna 5 komorowe pamoplast/deceuninck + okucia winkhaus
- zmywarka electrolux ESF2435
- płyta kuchenna: gorenje GMS 66 E
- piekarnik Amica BB0803 SoftLine
- okap teleskopowy: gorenje DF620E lub Ciarko SL60
- zlew - jeszcze nie wiem
(lodówka i pralka - już mam)

czy mogę prosić jeszcze o weryfikację tego wyboru
jakieś ostatnie uwagi, spostrzeżenia
(może jakieś lepsze-trwalsze-i-nie-droższe lub tańsze-i-nie-gorsze
zamienniki????)
btw: nie zależy mi, żeby wszystko było jednej firmy

co brałem pod uwagę:
okna: ilość komór, cena, opinie z grupy o odbarwianiu, profil nie musi być
super ładny
i tak będą żaluzje/rolety
zmywarka - mam b.mało miejsca (kuchnia 6m2) - ta zmieści się pod zlewem,
mieści 6 kompletów, a np bosch SKT 5002 tylko 4, a już na 3 osobową
rodzinę
to chyba dość mało...
płyta kuchenna - musi być gaz, ta ma palnik WOK jako jedna z niewielu
4-palnikowych
piekarnik: dość istotne że jest zabezpieczenie przed dziećmi i "teleskopy"
ewentualnie zastanawiam się nad gorenje pininfarina B50EP ale już trochę
droższy jest
nie chciałbym piekarnik + płyta przekraczać 3tyś
okapy: miał być zabudowany teleskopowy z oświetleniem

pozdrawiam
KTP

1. Data: 2004-08-13 16:18:01

Temat: Re: sprzęt agd - co sądzicie o...
Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> - zmywarka electrolux ESF2435

Kup normalna zmywarke (najlepiej 60), nie wyobrazam sobie tego w
uzytkowaniu.

pawelWN

Płyty g/k
zmywarka - wpadła w nałóg czy co?