sprzęt do łazieniki gdzie kupić

1. Data: 2006-02-23 09:57:36

Temat: sprzęt do łazieniki gdzie kupić
Od: "Remigiusz Mitek" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

chodzi dokładnie o mojego teścia jest po amputacji nogi,wynikają z tego
oczywiste problemy np; w łazience chodzi mi o kilka przydatnych asortymentów
do łazienki dokładnie do kabiny prysznicowej uchwyt żeby mógł sam wejść czy
się przytrzymać proszę o pomoc pozdrawiam wszystkich

2. Data: 2006-02-23 11:05:18

Temat: Re: sprzęt do łazieniki gdzie kupić
Od: "M!ke" <s...@n...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Remigiusz Mitek napisał(a):
> [...]
> do łazienki dokładnie do kabiny prysznicowej uchwyt żeby mógł sam wejść czy
> się przytrzymać proszę o pomoc pozdrawiam wszystkich

w kazdym Markecie typu Obi,Castorama Ikea itd

3. Data: 2006-02-23 22:38:43

Od: DyVanka <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Remigiusz Mitek napisał(a):
> [...]
> do łazienki dokładnie do kabiny prysznicowej uchwyt żeby mógł sam wejść czy
> się przytrzymać proszę o pomoc pozdrawiam wszystkich

Witam!
Polecam nastepujace adresy:

http://www.innow.com.pl/index.php?action=home
http://www.mobilex.pl/wiz2_1.php
http://www.rehamobil.pl/
http://www.akcjum.com.pl/index.html
http://www.aura.gda.pl/

Pozdrawiam i zycze powodzenia!
Magdalena Sikorska

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 0606-4, 2006-02-10
Przetestowano na: 2006-02-23 23:38:46

Dzień bez łapówki!
pisza o nas na stronach TVP1 :)
nowy wózek aktywny
Wózek dla ON z porażeniem (głę. niedowładem) 4-ch kończyn
Praca dla ON/Telehandlowiec/IT