spuchniety palec

1. Data: 2004-11-05 17:39:02

Temat: spuchniety palec
Od: "Damazy Kowalski" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Mam dziwny problem. Mam spuchnietego palucha nogi lewej od około 3
miesięcy. 2 razy był prześwietlany i nic tam nie znaleziono. Krew w
porządku. Uciac go mam czy co? Ale nie boli. Pozdrawiam i dzieki za wszelkie
sugestie.

2. Data: 2004-11-05 18:01:08

Temat: Re: spuchniety palec
Od: "regi" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miesięcy. 2 razy był prześwietlany i nic tam nie znaleziono. Krew w
> porządku. Uciac go mam czy co? Ale nie boli. Pozdrawiam i dzieki za
Moze zastrzal.

3. Data: 2004-11-05 19:44:01

Od: deberg <"deberg[nospam]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

regi napisał(a):

> Moze zastrzal.

:))) Jasne :)))

Przeskakujace biodro
ból na plecach
witaminy w ciazy
Sinobronchitis - co to takiego?
BIO-V..CZY KTOS MIAL Z TUM DOSWIADCZENIA JAKIES?????