srodek antychwastowy

1. Data: 2002-04-04 13:16:47

Temat: srodek antychwastowy
Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora

Jaki srodel polecacie na spryskanie paska ziemi przed i za murkiem
ogrodzenia,
by nie zarastalo?

zyga

--
Zygmunt M. Zarzecki
emalia elektroniczna: zygmunt malpa zarzecki kom

2. Data: 2002-04-04 13:39:39

Temat: Re: srodek antychwastowy
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
<z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
a.com> napisał w
wiadomości news:a8hjtm$pkv$1@news.tpi.pl...
> Jaki srodel polecacie na spryskanie paska ziemi przed i za murkiem >
ogrodzenia, > by nie zarastalo?

Mocz?
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2002-04-04 13:47:58

Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%> szukaj wiadomości tego autora

> Na serio, to jakies wspaniale ogrodzenie, ktore jest znacznie
> ladniejsze od roslin? Nie moge sobie wyobrazic. Ja bym w
> takiej sytuacji przy ogrodzeniu wyrwal trawe, dosypal ziemi i
> posial jakiekolwiek kwiaty.

mysle ze przedmowca ma raczej problem podobny do mojego - czyli ma "ugor" za
ogrodzeniem i rosna tam same chwasty, osty itp
moj maz raz w miesiacu wchodzi na to cos i maczeta wycina, a oprocz tego
zbiera raz w tygodniu smieci z jakby nie patrzec czyjejs wlasnosci
wiec pewnie jesli by tam nic nie rtoslo - czytaj las na 1,5 metra - to i
smieci by bylo mniej

ania

4. Data: 2002-04-04 13:48:31

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki srodel polecacie na spryskanie paska ziemi przed i za murkiem
> ogrodzenia, by nie zarastalo?

Moze warto zalozyc grupe pl.rec.antyogrody w celu dyskusji
problemow takich co zrobic, zeby nic nie roslo, jak wycinac
drzewa itp.?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2002-04-04 17:22:34

Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora

"ania" <a...@e...pl_#@!%> wrote in message

> mysle ze przedmowca ma raczej problem podobny do mojego - czyli ma "ugor"
za
> ogrodzeniem i rosna tam same chwasty, osty itp

chociaz jedna osoba trzezwo mysli

czy ktos zajmuje sie hodowla chwastow?

zyga

6. Data: 2002-04-04 20:11:56

Od: "Michał Łąpies" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znam taki środek, uprzedzam jednak że jest drogi ale skuteczny. To ARSENAL
działa systemicznie, pobierany jest przez liście i korzenie. raz zastosowany
pozostawia po sobie " klepisko" przez ok. roku. Jest używany do
odchwaszczania torowisk, bieżni itp. itd. Ma jednak jedną wadę: cena ok. 230
zł/litr ( starcza na długo). Kupic nie kupic zastanowić sie warto.
Tańszym sposobem może byc mieszanina ROUNDOP-u ( lub odpowiednika Rodeo,
Glifos , Galika itd.; duzo tego i zazwyczaj tańsze)+ siarczan amonu ;
pryskać gdy tylko się coś zazieleni.
Pozdrawiam . Michał

7. Data: 2002-04-05 13:26:52

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

a.com> wrote in message

> czy ktos zajmuje sie hodowla chwastow?

Tak, ja.

Pozdrowienia,
Michal

8. Data: 2002-04-05 14:34:52

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, ja.

Błąd w założeniu, coś co się hoduje już nie jest chwastem.
Co najwyżej masz rośliny, które inni uznają za chwasty.
;-)))
--
Pozdr. Jerzy

9. Data: 2002-04-06 04:18:25

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> wrote in message news:a8kcmh$fjf$1@sunsite.icm.edu.pl...

> Błąd w założeniu, coś co się hoduje już nie jest chwastem.
> Co najwyżej masz rośliny, które inni uznają za chwasty.

Glownie o to mi chodzilo. Ale tez czasem pozwalam rosnac
roslinom, ktore naprawde uwazam za chwasty. Nie to, zebym
je hodowal, ale nie tepie aktywnie.

Pozdrowienia,
Michal

10. Data: 2002-04-08 11:52:08

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Glownie o to mi chodzilo. Ale tez czasem pozwalam rosnac
> roslinom, ktore naprawde uwazam za chwasty. Nie to, zebym
> je hodowal, ale nie tepie aktywnie.

I bardzo dobrze robisz, a jak jeszcze je wrzucasz na kompost to już super.
--
Pozdr. Jerzy

SZYBKO ROSNACE IGLASTE. Co wybrac ?
Jaka folia ?