Kiedy wysiać astry?

1. Data: 2002-04-04 10:22:46

Temat: Kiedy wysiać astry?
Od: "Tadeusz Grącikowski" <g...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów

Prosze poradźcie, kiedy mam wysiać astry do gruntu, tak aby najobficiej kwit
ły pod koniec września?
Za wszelkie informacje z góry dziękuję.

Pozdrawiam
Tadeusz Grącikowski

2. Data: 2002-04-04 17:00:40

Temat: Re: Kiedy wysiać astry?
Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Astry to kwaiaty jesienne. Uprawa z rozsady jest pewniejsza. Jeśli planujesz
wysiew to zaplanujesz kwitnienie jeśli przecztasz oznakowanie na torebce.
Poza tym pytaj synoptykow jakie bedzie lato.
pozdr
Grzegorz

Użytkownik "Tadeusz Grącikowski" <g...@l...com.pl> napisał w
wiadomości news:a8h9dd$81e$1@news.tpi.pl...