srodek na chwasty

1. Data: 2007-06-01 14:23:09

Temat: srodek na chwasty
Od: "OkO" <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Ze wzgledu na fakt iz na miom trawniku pojawiły sie chwasty i wyrywanie ich
nie daje zadengo rezultatu
zakupilem ostatnio w sklepie srodek ktory ma mi pomoc w usunieciu owych.

Mam takie pytanie czy stosowanie tego srodka moze w jakis sposob wplynac na
pozniejszy wzrost i rozwoj
roslin posadzonych na trawniku? Mysle tutaj o roznego rodzaju krzewach,
kwiatach i drzewach. wiadomo czasami
gdzies troszke wiecej sie psiknie, gdzies wiaterek zwaieje....

2. Data: 2007-06-01 16:53:46

Temat: Re: srodek na chwasty
Od: "Tytus" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "OkO" <o...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> nie daje zadengo rezultatu
> zakupilem ostatnio w sklepie srodek ktory ma mi pomoc w usunieciu owych.

a co to za medykament ?

3. Data: 2007-06-02 05:05:20

Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zakupilem ostatnio w sklepie srodek ktory ma mi pomoc w usunieciu owych.
>
> Mam takie pytanie czy stosowanie tego srodka moze w jakis sposob wplynac

Tak. Środek wnika przez części zielone roślin i niszczy korzenie. Trzeba
uważać, żeby nie popryskać innych niż chwasty roślin nie jednoliściennych.
Rób oprysk w bezwietrzną pogodę, albo stosuj jakąś osłonę, kawał dykty
trzymana przez drugą osobę.

Pozdrawiam
Leszek

4. Data: 2007-06-02 16:02:34

Od: "MM" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wytruje również trawę...

> [...]
> kwiatach i drzewach. wiadomo czasami
> gdzies troszke wiecej sie psiknie, gdzies wiaterek zwaieje....

Trawa w lesie .
Zielonkawa woda( glony? ).a podlewanie
Katalog roślin
Jak to jest z tym grabieniem trawnika po koszeniu?
Rozmnażanie irgii