srodek na przeczyszczenie

1. Data: 2003-07-06 11:49:57

Temat: srodek na przeczyszczenie
Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
jaki jest najsilniejszy srodek na przeczyszczenie ? (bez recepty) :)
wazne zeby efekt byl jak najszybszy
np cos jak w filmie glupi i glupszy ;P hehe

2. Data: 2003-07-06 13:22:01

Temat: Re: srodek na przeczyszczenie
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jaki jest najsilniejszy srodek na przeczyszczenie ? (bez recepty)
> wazne zeby efekt byl jak najszybszy
> np cos jak w filmie glupi i glupszy

nie ma takiego środka (leku)
może czopki laxol, ale nie nadaja się do robienia głupich żartów

3. Data: 2003-07-31 08:50:09

Od: "Sekret" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> może czopki laxol, ale nie nadaja się do robienia głupich żartów

no tak... bo jak je dyskretnie i niepostrzeżenie komuś zaaplikować :-) ?

M.

4. Data: 2003-07-31 12:13:06

Od: "piotr panek" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
> wazne zeby efekt byl jak najszybszy
> np cos jak w filmie glupi i glupszy ;P hehe

Kilo śliwek :-)

Kiedyś oglądałem program z wypowiedzią radzieckiego kosmonauty o problemach z
perystaltyką i defekacją w warunkach nieważkości. Podobno różne (także
amerykańskie) środki działały tak sobie, ale on zabrał (przemycił?, pozwolono
mu?) trochę suszonych śliwek. I to był strzał w dziesiątkę :-)

PS. Sam sobie zaaplikuj jakąś lewatywę (bez recepty, nazywa się:wlewka
doodbytnicza enema), może to podniesie twoje poczucie humoru :-P

marihuana kompletnie nieszkodliwa - potwierdzone naukowo!
penetandan sodu?
NICI CHIRURGICZNE FIRMY DAVIS&GECK(ANGLIA) sprzedam
Pytania z chemi leków?
Poszukuję firmy farmacutycznej