środek odchudzający

1. Data: 2005-05-31 16:36:27

Temat: środek odchudzający
Od: "Bateria" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nadwagę i chciałabym schudnąć - niestety nie mogę intensywnie uprawiać
sportu (praca siedząca do późnego wieczora i kontuzje). Czy ktoś mógłby mi
polecić jakiś dobry środek odchudzający, który naprawdę działa?
Staram się nie jeść kolacji, unikam białego pieczywa i ograniczyłam
tłuszcze, piję dużo wody mineralnej - czy dobrze robię? Niestety to nie
wystarcza! Mam też duży apetyt, którego nie mogę powstrzymać!! Może mi ktoś
poradzi co mam robić?

No ciekawe jaki środek mi polecicie, wśród tej masy w aptekach! Boję się że
zaopiekuje się mną niedługo Green Peace :):):)

2. Data: 2005-05-31 23:45:13

Temat: Re: środek odchudzający
Od: "Zdisiu" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bateria" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> No ciekawe jaki środek mi polecicie, wśród tej masy w aptekach! Boję się
> że zaopiekuje się mną niedługo Green Peace :):):)

Niestety niema takiego :( są tylko "wspomagające" środki które na dłuższą
mete i tak nic nie dają
niema sie co oszukiwać jedynym skutecznym środkem odchudzającym jest
niskokaloryczna dieta + ćwiczenia...

3. Data: 2005-06-01 08:54:13

Od: "baśka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tłuszcze, piję dużo wody mineralnej - czy dobrze robię? Niestety to nie
> wystarcza! Mam też duży apetyt, którego nie mogę powstrzymać!! Może mi

Proponuje odzywianie sie w miare zdrowo i picie kilku filizanek dziennie
czerwonej herbaty Pu-erh (na opakowaniu powinny byc chinskie napisy, wtedy
herbata jest najwyzszej jakosci), u otylych powoduje spadek do 10 kg w ciagu
miesiaca.
Baska

4. Data: 2005-06-01 09:52:04

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "baśka" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czerwonej herbaty Pu-erh (na opakowaniu powinny byc chinskie napisy, wtedy
> herbata jest najwyzszej jakosci), u otylych powoduje spadek do 10 kg w

powiem tyle :
buhahahahahahahahahahahahahahah

--
pzdr
marta

5. Data: 2005-06-01 09:52:30

Od: "Zdisiu" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zdisiu" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mete i tak nic nie dają
> niema sie co oszukiwać jedynym skutecznym środkem odchudzającym jest

PS
a jak ktoś twierdzi inaczej to chce ci coś sprzedać !

6. Data: 2005-06-01 11:37:12

Od: "Bateria" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mete i tak nic nie dają
> niema sie co oszukiwać jedynym skutecznym środkem odchudzającym jest

No tak... a co może dobrze wspomagać?? Są takie środki, a jaką dietę
proponujesz!

7. Data: 2005-06-01 11:38:48

Od: "Bateria" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Martka" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "baśka" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> ciagu
>
> powiem tyle :
> buhahahahahahahahahahahahahahah

To znaczy, że Pu-Erh nie działa, czy działa w małym stopniu?

8. Data: 2005-06-01 11:49:43

Od: "Zdisiu" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Zdisiu" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> No tak... a co może dobrze wspomagać?? Są takie środki, a jaką dietę
> proponujesz!

Dieta + zestaw multiwitamin + witaminka C + cwiczenia aerobowe +
determinacja
to tyle

9. Data: 2005-06-01 11:56:56

Od: "Zdisiu" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Bateria" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dieta + zestaw multiwitamin + witaminka C + cwiczenia aerobowe +
> determinacja
> to tyle
Pozatym otyłość to choroba umysłu nie ciała, tak twierdze...

10. Data: 2005-06-01 12:51:35

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To znaczy, że Pu-Erh nie działa, czy działa w małym stopniu?

swietnie dziala. glownie na obnizenie cisnienia - to zostalo powszechnie
stwierdzone.
ja pu-ehr pilam w ilosciach dramatycznych (ok 5ciu kubkow mocnej herbaty
dziennie) i moja waga nie drgnela nawet. trwalo to cala zime i nie pilam nic
innego poza ta herbata.....

--
pzdr
marta
http://lilypie.com/baby3/030327/3/4/1/+0

masa miesniowa
żegnam
jednodnoowa głodówka
Dieta
CO jecie? JAKA dieta...moze WEGETARIANSKA?