żegnam

1. Data: 2005-05-30 19:08:35

Temat: żegnam
Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety, zmuszony jestem do wybycia z tej listy.
Mam nadzieję ze za miesiąc pomyślne wiatry
pomoga mi tu powrócić.I że optymalni i wege
przez ten czas nie wymordują sie wzajmenie:)

2. Data: 2005-05-30 19:19:18

Temat: Re: żegnam
Od: "dana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety, zmuszony jestem do wybycia z tej listy.

Zmuszony????
Z tej listy?????

> Mam nadzieję ze za miesiąc pomyślne wiatry
> pomoga mi tu powrócić.

Na pewno.

I że optymalni i wege
> przez ten czas nie wymordują sie wzajmenie:)

Kto to wie :)))

Trzym sie. Powodzenia.
pozdro Dana

3. Data: 2005-05-30 19:27:53

Od: "Jeff" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Golo <k...@t...pl> napisał(a):

> Niestety, zmuszony jestem do wybycia z tej listy.
> Mam nadzieję ze za miesiąc pomyślne wiatry
> pomoga mi tu powrócić.I że optymalni i wege
> przez ten czas nie wymordują sie wzajmenie:)

Zlamania karku ci zycze:)

4. Data: 2005-05-30 19:47:49

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Golo" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> Niestety, zmuszony jestem do wybycia z tej listy.
> Mam nadzieję ze za miesiąc pomyślne wiatry
> pomoga mi tu powrócić.I że optymalni i wege
> przez ten czas nie wymordują sie wzajmenie:)

Zatem pomyślnych wiatrów :)

Krystyna

jednodnoowa głodówka
Dieta
CO jecie? JAKA dieta...moze WEGETARIANSKA?
kawa
SUper Okazja - Tanio Drukarka Cannon, Cyfrówka Trust, Książki informatyczne