środek odchudzający

11. Data: 2005-06-01 18:25:46

Temat: Re: środek odchudzający
Od: "baśka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Martka" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
news:d7kb09$gp$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Bateria" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> swietnie dziala. glownie na obnizenie cisnienia - to zostalo powszechnie
> stwierdzone.
> ja pu-ehr pilam w ilosciach dramatycznych (ok 5ciu kubkow mocnej herbaty
> dziennie) i moja waga nie drgnela nawet. trwalo to cala zime i nie pilam
nic
> innego poza ta herbata.....
>
> --
> pzdr
> marta

No widzisz, ja stosowalam i schudlam :P

12. Data: 2005-06-01 20:05:20

Od: "gosia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sportu (praca siedząca do późnego wieczora i kontuzje). Czy ktoś mógłby mi
> polecić jakiś dobry środek odchudzający, który naprawdę działa?
> Staram się nie jeść kolacji, unikam białego pieczywa i ograniczyłam
> tłuszcze, piję dużo wody mineralnej - czy dobrze robię? Niestety to nie
> wystarcza! Mam też duży apetyt, którego nie mogę powstrzymać!! Może mi
> ktoś poradzi co mam robić?
>
> No ciekawe jaki środek mi polecicie, wśród tej masy w aptekach! Boję się
> że zaopiekuje się mną niedługo Green Peace :):):)
>Jeśli masz dużą nadwagę ,to sam sobie nie poradzisz
zwłaszcza ,jak nie możesz zażywać więcej ruchu i masz siedzący tryb życia.
Gdyby było inaczej nie przytyłbyś prawda? Jak chcesz porady ,napisz poradzę
coś e-mailem.
Gosia

13. Data: 2005-06-02 07:01:50

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "baśka" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> No widzisz, ja stosowalam i schudlam :P

10 kilo miesiecznie??? od samej herbaty? jakos mi sie wierzyc nie chce......

a jesli juz, to pisz, ze tobie pomogla, a nie autorytarnie, ze SIE CHUDNIE,
bo jak widac niekoniecznie...

--
pzdr
marta

14. Data: 2005-06-02 11:42:53

Od: " plonaca_zyrafa" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Martka <b...@w...pl> napisał(a):

> 10 kilo miesiecznie??? od samej herbaty? jakos mi sie wierzyc nie chce......
>
> a jesli juz, to pisz, ze tobie pomogla, a nie autorytarnie, ze SIE CHUDNIE,
> bo jak widac niekoniecznie...

Widzisz Martka, nie kazdy widocznie pije te z chinskimi napisami... ;)

15. Data: 2005-06-02 18:17:41

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " plonaca_zyrafa" <p...@g...pl> napisał w
wiadomości news:d7mrbt$dhf$1@inews.gazeta.pl...

> Widzisz Martka, nie kazdy widocznie pije te z chinskimi napisami... ;)

:))))
tia, albo moej chinskie napisy mowily, ze akurat moje herbaty nie dzialaja,
a ja durna nie zrozumialam :)))

--

pzdr
marta

16. Data: 2005-06-02 21:10:46

Od: "Zbigniew Kleniewski" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ciekawe jaki środek mi polecicie, wśród tej masy w aptekach! Boję
Odpuść sobie wszystkie diety i środki. Kup sobie precyzyjną wagę.
Zważ się rano i będziesz wiedzieć ile możesz zjeść w danym dniu. Jedz to co
zwykle tylko mniej. Nie chudnij więcej niż 1,5 kg miesięcznie. Nie musisz
się katować a po miesiącu się przyzwyczaisz się do mniejjedzenia :-)
Potem już z górki .
To wszystko jest sprawą psychiki. Waga pomaga w pozytywnym nastawieniu się
do sprawy.

--
Zbyszek

masa miesniowa
żegnam
jednodnoowa głodówka
Dieta
CO jecie? JAKA dieta...moze WEGETARIANSKA?