środki przeczyszczające silne chemiczne!!

1. Data: 2006-07-29 17:08:28

Temat: środki przeczyszczające silne chemiczne!!
Od: "piotrek" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Podajcie mi jakies silne srodki przeczyszczajace lepsze niz ziolowe
ALAX.Najlepiej chemiczne.Zazywalem alax ale chyba jest za slaby.Chcialbym
sie oczyscic z resztek pokarmu ktore mam w organizmie.
poradzcie bardzo prosze

2. Data: 2006-07-29 17:23:24

Temat: Re: środki przeczyszczające silne chemiczne!!
Od: "piotrek" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

i oczywiscie podajcie bez recepty,co myslicie o leku bisacodyl czy jest bez
recepty? czy dobry jest czy sa lepsze?

3. Data: 2006-07-29 17:37:34

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

piotrek pisze:

> i oczywiscie podajcie bez recepty,co myslicie o leku bisacodyl czy jest bez
> recepty? czy dobry jest czy sa lepsze?

A grupy przypadkiem nie pomyliles?

4. Data: 2006-07-29 17:43:53

Od: "piotrek" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> A grupy przypadkiem nie pomyliles?

nie pomylilem napewno wiec pomozcie

5. Data: 2006-07-29 17:59:23

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

piotrek pisze:

> nie pomylilem napewno wiec pomozcie

Mysle jednak, ze powinienes udac sie ze swoim pytaniem na pl.sci.medycyna

6. Data: 2006-07-29 18:10:39

Od: "piotrek" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Mysle jednak, ze powinienes udac sie ze swoim pytaniem na pl.sci.medycyna

tam tez sie udalem i czekam
uwazam ze dieta tej jest dobra grupe na ten temat

7. Data: 2006-07-29 18:24:57

Od: "Mariusz Wolek" <m...@l...pl.niespamuj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotrek" <p...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
> ALAX.Najlepiej chemiczne.Zazywalem alax ale chyba jest za slaby.Chcialbym
> sie oczyscic z resztek pokarmu ktore mam w organizmie.

Moze Laxigen? jest bez recepty. A czemu nie zapytasz w aptece?

MaW

8. Data: 2006-07-29 18:44:03

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

>i oczywiscie podajcie bez recepty,co myslicie o leku bisacodyl czy jest bez recepty?
czy
>dobry jest czy sa lepsze?

Bisacodyl jest na receptę
http://www.przychodnia.pl/el/leki.php3?lek=364

Np. Laxigen
http://www.przychodnia.pl/el/leki.php3?s=3&d=e&p1=2&
letter=&lek=1255

Generalnie radziłabym zmienić coś w diecie, notoryczne stosowanie farmaceutyków jest
w rezultacie szkodliwe. Rozsądniej jest zlikwidować przyczynę zaparć zamiast skutek.

Krystyna

9. Data: 2006-07-29 18:59:53

Od: "piotrek" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Moze Laxigen? jest bez recepty. A czemu nie zapytasz w aptece?

bo sie wstydze sie pytac w aptece

a Laxigen jest silnym lekiem bo takie potrzebuje?

10. Data: 2006-07-30 08:08:10

Od: "piotrek" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

a ile laxigen kosztuje w aptece?

Co pić zamiast wody?