stale powiekszone wezly chlonne /?/

1. Data: 2002-04-03 22:41:34

Temat: stale powiekszone wezly chlonne /?/
Od: "Pawel Neugebauer" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

co moze byc przyczyna stale powiekszonych wezlow chlonnych pod uchem ?
konkretnie chodzi o prawy - jest wciaz nabrzmialy, lewy natomiast od czasu
do czasu. czesto czuje tez w okolicach wezlow chlonnych dziwny ucisk.

sytuacja trwa juz kilka miesiecy, kiedys pytalem sie o to lekarza przy
okazji jakiejs tam wizyty - powiedzial ze to normalne.

ma ktos jakies wytlumaczenie, bo dla mnie to dziwne a nie normalne....

pne

2. Data: 2002-04-03 23:38:41

Temat: Re: stale powiekszone wezly chlonne /?/
Od: "borkon" <b...@a...de> szukaj wiadomości tego autora

Moim zdaniem istnieje mozliwosc, ze jest to ropien schowany pod wezel
chlonny..ale radzilbym dac sie przebadac przez kompetentnego
laryngologa..( moze zrobic np. ultrasonografie)
pozdrawiam..borkon

"Pawel Neugebauer" <p...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> okazji jakiejs tam wizyty - powiedzial ze to normalne.
>
> ma ktos jakies wytlumaczenie, bo dla mnie to dziwne a nie normalne....

szkla kontaktowe, mozliwe ze troche OT
migdałki
El - Projekt - wydarzenie 2002! - Jesatescie wielcy
Depresja
OKAZJA! Little Black Dress juz od zlotowki! >sorry za spam<