stan zapalny po operacji wydluzania wedzidelka napletka

1. Data: 2004-10-23 14:56:52

Temat: stan zapalny po operacji wydluzania wedzidelka napletka
Od: "nowy" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie odnosnie stany zapalnego na napletku,jakies 3 tygodnie po
operacji wyszedl mi jeden ze szwow i powstala po nim mala ranka.Kiedy moge
sie spodziweac ze sie ona zagoi?Dodam ze plucze 3 dzien ta ranke i okolice
rivanolem.Lekarz ktory mi robil operacje powiedzial ze musze czekac za
wspolzyciem miesiac .Tylko ze na ostatniej wizycie przedluzyl ten termin do
zagojenia ranki-stanu zapalnego.Mam jeszcze jedno pytanie czy zakaz sexu
dotyczy rowniez masturbacji czy tylko sexu z inna osoba?

Nowy

2. Data: 2004-10-25 09:20:53

Od: "lisio" <U...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

z jakiejkolwiek formy miętoszenia "przyjaciela" nici. Musisz się wystrzegać
tego aż do zaleczenia ranki. mnie się goiło jakieś 3 tygodnie do miesiąca
lae miałem maść (zabij nie wiem jak sie nazywa - urolog miał na swoim
wyposażeniu)

--
Pozdro
Lisio

3. Data: 2004-10-25 18:42:32

Od: "nowy" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lisio" <U...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tego aż do zaleczenia ranki. mnie się goiło jakieś 3 tygodnie do miesiąca
> lae miałem maść (zabij nie wiem jak sie nazywa - urolog miał na swoim
Ehh a juz myslalem ze po miesiacu czekania sobie ulze .:((
Dzieki za odpowiedz.

> --
> Pozdro
> Lisio