stara tapeta

1. Data: 2006-08-28 07:21:07

Temat: stara tapeta
Od: "Wojt@s" <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

jakie macie/znacie sposoby na zdarcie starej tapety w pokoju

z góry dziękuje za jakieś wskazówki

Pozdr.

Wojt@s

2. Data: 2006-08-28 11:11:20

Temat: Re: stara tapeta
Od: Kurczak <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojt@s wrote:

> Witam,
>
> jakie macie/znacie sposoby na zdarcie starej tapety w pokoju
>
> z góry dziękuje za jakieś wskazówki
>
> Pozdr.
>
> Wojt@s
Witaj :)
Też z tym walczę. No może nie dokładnie... Szukałem specyfiku na skuteczne
usunięcie starej klejowej farby. W jednym z hipermarketów budowlanych
znalazłem pewien specyfik, którego nazwy nie jestem w stanie przytoczyć.
Rozcieńczasz to i bogato nasączasz tapetę, na następnie usuwasz całymi
płatami.
Nie wiem jak jest w praktyce, wykorzystałem to do zmywania farb ze ścian.
Swoją drogą, myślę że w tym celu spokojnie można eksperymentować z
"ludwikiem" rozcieńczonym w odpowiedniej ilości wody. Płyn o którym pisałem
zachowywał się podobnie jak płyn do mycia naczyń, czyli po prostu się
pienił :)
Jeśli kogoś obrażę swoim brakiem doświadczenia i eksperymentami, to z góry
przepraszam :)
--
FOTOGRAF ŚLUBNY
http://mzdybel.pl

3. Data: 2006-08-28 11:19:30

Od: "Wojt@s" <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znalazłem pewien specyfik, którego nazwy nie jestem w stanie przytoczyć.
> Rozcieńczasz to i bogato nasączasz tapetę, na następnie usuwasz całymi

to jak myślisz lepiej posmarować całą ścianę wodą
czy może lepiej jakimś ludwikiem ??
Wojt@s

4. Data: 2006-08-28 11:53:44

Od: Kurczak <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojt@s wrote:

> to jak myślisz lepiej posmarować całą ścianę wodą
> czy może lepiej jakimś ludwikiem ??
> Wojt@s

Wydaje mi się że lepszym pomysłem będzie namoczenie tego ciepłą wodą z jakiś
specyfikiem, który dodatkowo polepszy penetrację ;) ściany i tego klejowego
koszmaru

5. Data: 2006-08-28 11:55:04

Od: Kurczak <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurczak wrote:

> Wydaje mi się że lepszym pomysłem będzie namoczenie tego ciepłą wodą z
> jakiś specyfikiem, który dodatkowo polepszy penetrację ;) ściany i tego
> klejowego koszmaru

Chodzi mi oczywiście o tapety...

6. Data: 2006-08-28 13:34:12

Od: marg <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurczak napisał(a):
Szukałem specyfiku na skuteczne
> usunięcie starej klejowej farby. W jednym z hipermarketów budowlanych
> znalazłem pewien specyfik, którego nazwy nie jestem w stanie przytoczyć.

Metylan do usuwania tapet

> [...]
> "ludwikiem" rozcieńczonym w odpowiedniej ilości wody. Płyn o którym pisałem
> zachowywał się podobnie jak płyn do mycia naczyń, czyli po prostu się

Jeśli to ściana gipsowa to wystarczy sama woda. Do tego potrzebna jest
szeroka bardzo ostra szpachelka. Tapeta odchodzi całymi płatami. Z
betonem sprawa znacznie trudniejsza niestety.

--
>**< Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie.
Aksjomat Cole'a >**<

7. Data: 2006-08-28 16:49:24

Od: Kurczak <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

marg wrote:

> Kurczak napisał(a):
> Szukałem specyfiku na skuteczne
>
> Metylan do usuwania tapet

Dokładnie to :)

8. Data: 2006-08-28 18:08:40

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 28 Aug 2006 13:11:20 +0200 I had a dream that Kurczak <k...@w...pl>
wrote:
> [...]
>"ludwikiem" rozcieńczonym w odpowiedniej ilości wody. Płyn o którym pisałem
>zachowywał się podobnie jak płyn do mycia naczyń, czyli po prostu się

Zawsze się to robiło ciepłą wodą z szarym mydłem, ale wiem, że teraz takie
mydło to rarytas ;)

--
Grzegorz Janoszka

jaka najwezsza zmywarka?
Problem ze zmywarką BOSH
Jak dociąć paski styropianowe przy suficie?
Meble f-my BRW (Black Red White)
Mini wieza - gdzie najlepiej kupic??