stare blizny

1. Data: 2002-08-02 06:41:39

Temat: stare blizny
Od: <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

Czy jest możliwość usunięcia starych (5 letnie), głębokich blizn.
Maść Cepan nie daje efektów. Czy zostaje mi tylko bardzo kosztowny zabieg
hirurgiczny?

Jac.

2. Data: 2002-08-02 10:40:24

Temat: Re: stare blizny
Od: "Marek Bieniek" <mbieniek@_antispam_poczta.onet.pl_invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> witam
>
> Czy jest możliwość usunięcia starych (5 letnie), głębokich blizn.
> Maść Cepan nie daje efektów. Czy zostaje mi tylko bardzo kosztowny
> zabieg hirurgiczny?

Jeśli miałeś na myśli zabieg chirurgiczny - to pewnie takie jest jedyne
wyjście. Pięcioletnia blizna raczej nie zmieni wiele swojego kształtu i
rozmiarów pod wpływem maści.
Weź jednak pod uwagę, że po zabiegu chirurgicznym również powstania
blizny, zwłaszcza, jeśli masz skłonność do powstawania blizn
przerostowych.

m.

Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta.onet.pl)
Ide na urlop. Wroce we wrzesniu. Moze zajrze okazyjnie:)

Mycie zebow :(
szpiczak
[moze bylo] magnetoterapia
zapalenie jajnikow