stare odmiany jabłoni

11. Data: 2004-12-31 08:24:00

Temat: Re: stare odmiany jabłoni
Od: "Paweł L." <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

sabina napisał(a):
> jesli ktos może podać stare odmiany jabłoni, które można dostać jeszcze na
> rynku prosze po pomoc. dziekuję

Witaj
Wydaje mi się dziwne że nikt nie podał ci tego linku:
Nie mam w tym żadnego interesu, ale ich mogę z czystym sumieniem polecić:
http://grzywa.szkolka.w.interia.pl/
Zamawiam u nich od kilku lat, coraz to nowe rośliny, są uprzejmi i
przede wszystkim wysyłają pocztą. Ceny normalne plus przesyłka.
Przykładowo kosztela od nich, posadzona dwa lata temu dała pierwszy owoc
tej jesieni.
Nie wiem, czy będą mieli coś na wiosnę, ale jesienią jeśli zamówisz
wcześniej to na 100%.
Pozdrawiam i dobrego roku.
Paweł L.

12. Data: 2004-12-31 11:29:15

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj

Witaj.

Wydaje mi się dziwne że nikt nie podał ci tego linku:

Nikt nie wiedział.

Nie mam w tym żadnego interesu,

Wszyscy tak mówią.

Zamawiam u nich od kilku lat,
coraz to nowe rośliny,
są uprzejmi i

Za pieniądze.

przede wszystkim wysyłają pocztą.

Niebywałe.

Ceny normalne plus przesyłka.

Ponoć są uprzejmi.

od nich, posadzona dwa lata temu dała pierwszy owoc
tej jesieni.

Kiedy ostatni ?

Pozdrawiam i dobrego roku.
Paweł L.

Pozdrawia nawzajem boletus

13. Data: 2004-12-31 12:03:29

Od: "Monika Zalewska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Sprawdź może jeszcze tę stronę
http://www.staresady.republika.pl/index_pl.htm

Pozdrawiam, Monika

14. Data: 2005-01-02 15:53:27

Od: "sabina" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj
> Sprawdź może jeszcze tę stronę
> http://www.staresady.republika.pl/index_pl.htm
>
> Pozdrawiam, Monika

Moniko tą stronkę juz sprawdzałam dawno temu,dziekuję:-)

15. Data: 2005-01-13 14:39:59

Od: michalina27 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł L. napisał(a):

> [...]
> Wydaje mi się dziwne że nikt nie podał ci tego linku:
> Nie mam w tym żadnego interesu, ale ich mogę z czystym sumieniem polecić:

Dziękuję bardzo Pawle za link. Też jestem milośniczką starych odmian
drzew. Strona jest czytelna i jeśli odpiszą na emalię to powiekszę swoje
zbiory drzew o jedną śliwkę i jabłonkę. Jeszcze raz dzieki

michalina

16. Data: 2005-01-13 15:36:02

Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski) szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję bardzo Pawle za link. Też jestem milośniczką starych odmian
> drzew. Strona jest czytelna i jeśli odpiszą na emalię to powiekszę swoje
> zbiory drzew o jedną śliwkę i jabłonkę. Jeszcze raz dzieki
Zajrzyj moze i tu http://www.staresady.republika.pl Napisalem do autorki tej
strony i opiekunki kolekcji. Obpowiedziala sympatycznie i ze znawstwem.
Jesli wiec chcialabys zapytac to mysle ze warto npisac pod ten adres
m...@w...pl
(znalazlem go na stronie wiec nie jest specjalnie zastrzezony)

> michalina

pzdr
Tomek

17. Data: 2005-01-13 16:48:43

Od: "Paweł L." <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

michalina27 napisał(a):
jeśli odpiszą na emalię to powiekszę swoje
> zbiory drzew o jedną śliwkę i jabłonkę.

Ja zawsze dzwoniłem. To są ludzie faktycznie pracujący (produkują bardzo
dużo i wszystko sprzedają co roku) i wcale bym się nie zdziwił, gdyby
nie sprawdzali poczty.
Pozdrawiam Paweł L.

jakie proponujecie rośliny?
niepojęte :-)