stary zapach adidasa

1. Data: 2007-05-17 22:15:31

Temat: stary zapach adidasa
Od: Boska <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

pamietacie taki bialo/seledynowy plastikowy czy tam szklany mlecznowaty
Adidas? ktos pamieta jak to sie nazywalo i czy jest jeszcze dostepne?

poza tym, ktos widzial Vanilla chyba Fields? taki strasznie popularny
zapach jakies 15 lat temu? bo mi sie przypomnialo.

A Adidasa to sobie przypomnialam bo po raz pierwszy od lat mam ochote na
swiezoogorkowy zapach a nie na moje pysznie duszace Kenzo slonik.

Boska

2. Data: 2007-05-18 07:39:49

Temat: Re: stary zapach adidasa
Od: Pałka <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli chodzi o Vanilla Fields, to wlasnie niedawno mi sie ten zapach
przypomnial i po dlugich poszukiwaniach doszlam do wniosku, ku wlasnemu
rozczarowaniu, ze juz go nie ma. Szkoda :(

Co do Adidasa - niestety nie mam pojecia.

Gdyby jednak gdzies, jakims cudem, znalazlo sie to slodkie waniliowe,
albo cos podobnego - daj znac ;)

Pozdrawiam.

Pałka

3. Data: 2007-05-18 08:48:46

Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pałka" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Gdyby jednak gdzies, jakims cudem, znalazlo sie to slodkie waniliowe, albo cos
> podobnego - daj znac ;)

http://www.allegro.pl/item196835239_vanilla_fields_p
erfumy_jedyne_na_allegro_bcm.html

Pozdrawiam, Lesława Jaworowska
http://jaworowska.prv.pl/

--
Korzenie wychowania są gorzkie, ale owoce słodkie
(Arystoteles)

4. Data: 2007-05-18 17:11:55

Od: Carrie <carrie.mn@!gmail.com!> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Thu, 17 May 2007 23:15:31 +0100, Boska wydukał(a) nieśmiało, a
wszystkim się zdawało, że to echo grało:

> pamietacie taki bialo/seledynowy plastikowy czy tam szklany mlecznowaty
> Adidas? ktos pamieta jak to sie nazywalo i czy jest jeszcze dostepne?

Niestety, nie pomogę.

Ale muszę powiedzieć, że tytuł posta, włącznie ze stylem pisowni,
wyszedł Ci fenomenalnie - skojarzenie miałam jednoznaczne i tylko się
zdziwiłam, dlaczego zadbana kobieta interesuje się zapachem jakiegoś
zużytego trampka... 8-)

Pozdrawiam piątkowo, Carrie

Pachnidelka do ciala typu zele, balsamy, olejki pod prysznic - HELP
Opinia o sklepie internetowym
Hermes - ogrodek srodziemnomorski...
[allegro] Korektor pod oczy Clinique
inneov - raaany:/