inneov - raaany:/

1. Data: 2007-05-15 19:52:53

Temat: inneov - raaany:/
Od: "Kama" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piłyście to? Mówię o tym "truskawkowym" na cellulit... Skuszona masą
pozytywnych recenzji w sieci zakupiłam dziś to cudo. Jestem po pierwszej
szklance. Rany, czegoś równie obrzydliwego dawno nie miałam w ustach ;(
Najgorsze, że to pieroństwo nie chce się do końca rozpuścić i w szklance
latają rózowe farfocle... Obrzydlistwo. A koło truskawki to nawet nie leżało
:(
Nie wiem, czy wytrzymam dwa razy dziennie. Ale kosztowało mnie ponad 80 zł,
więc chyba nie moge odpuścić. Bu. Jesli zastanawiacie się nad tym zakupem,
musicie lubić pić obrzydlistwa:(
K.

2. Data: 2007-06-11 21:51:19

Temat: Re: inneov - raaany:/
Od: Hildegarda <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja to jakiś czas temu przerabiałam i piękne udka mam do dziś. Jak masz
problem ze smakiem to sobie zrób w letniej wodzie i ja dolewałam
czasem soku malinowego takiego koncentratu łyżeczkę, a zresztą moja
mama mi zawsze mówiła " chcesz być piękna, cierp :) " miało się to
oczywiście do czego innego, a mianowicie do moich pierwszych butów na
obcasie, ale coś w tym jest - trzeba sie przemeczyć, a mowię Ci -
warto. Inneov Cellulit to jedyny środek, który zadziałał na mnie a
próbowałam wielu. Poczytaj sobie więcej na inneov-cellulite.pl to może
jak poznasz takie szczegóły to zobaczysz cel. A kasa jest, owszem, ale
warto wydać. nie poddaj się tylko, ćwicz i jedz lepiej a zobaczysz
sama. Powodzenia !!!

[chwale] Dax do ekspresowej depilacji
Moze troche OT, ale prosze o rade
Re: Jaki antyperspirant?