statek piracki z silnikiem

1. Data: 2005-12-12 09:43:23

Temat: statek piracki z silnikiem
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poczytałam sobie o prezentach, lalkach, piesach itd.Z wyraznym
zadowoleniem odkryłam, ze moja 2 latka cieszy sie ze wszystkiego tak, ze
z prezentem luz.Niestety, 7 letni syn, wymyslił sobie łódz piracka z
silnikiem???Cholera, przeciez piraci silników nie mieli?Nigdzie w
sklepie nie widziałam i nikt pytany nie miał w ofercie;-(Swieta, juz tuz
tuz, a ja znalazłam tylko łodke na silnik za 500 zł(sic)!Plizzz,
podpowiedzcie, bo moje dziecko wierzy jeszcze w Mikołaja i nie
chciałabym by go gosciu zawiódł;-)

2. Data: 2005-12-12 09:58:59

Temat: Re: statek piracki z silnikiem
Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitnik napisał(a):
> [...]
> tuz, a ja znalazłam tylko łodke na silnik za 500 zł(sic)!Plizzz,
> podpowiedzcie, bo moje dziecko wierzy jeszcze w Mikołaja i nie

W krrfrr widziałem motorówkę zdalnie sterowaną za troche ponad 100zł.
Trzeba jeszcze dokupić pirata, piracką flagę i duuuży ręcznik.
Adam

3. Data: 2005-12-12 10:08:40

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@d...pl> napisał w
wiadomości news:dnjhlc$jbm$1@atlantis.news.tpi.pl...

> W krrfrr widziałem motorówkę zdalnie sterowaną za troche ponad 100zł.
> Trzeba jeszcze dokupić pirata, piracką flagę i duuuży ręcznik.

Chyba bede musiała obejrzec.Własnie zdobyłam info, ze to statek
Playmobil, nie dosc ze za 415 zł, to jeszcze silnik trzeba dokupic, bo w
ofercie nikt go nie ma;-(

4. Data: 2005-12-12 10:12:37

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitnik napisał(a):

> Chyba bede musiała obejrzec.Własnie zdobyłam info, ze to statek
> Playmobil, nie dosc ze za 415 zł, to jeszcze silnik trzeba dokupic, bo w
> ofercie nikt go nie ma;-(

Dokładniej to ta z krrfrr jest za 79.90 : http://tinyurl.com/c2b9b

Adam

5. Data: 2005-12-12 10:17:07

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski napisał(a):

> Dokładniej to ta z krrfrr jest za 79.90 : http://tinyurl.com/c2b9b

A na allegro sa już poniżej 50zł.

Adam

6. Data: 2005-12-12 10:27:12

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@d...pl> napisał w
wiadomości news:dnjioq$ijk$2@nemesis.news.tpi.pl...

> A na allegro sa już poniżej 50zł.

Dziekuje pieknie.

7. Data: 2005-12-13 10:32:48

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> znalazłam tylko łodke na silnik za 500 zł(sic)!Plizzz, podpowiedzcie, bo
> moje dziecko wierzy jeszcze w Mikołaja i nie chciałabym by go gosciu

Właśnie wpadł mi w oko jakis piracki statek, w gazetce reklamowej z
Geanta, którą katuja mnie dziewczynki - tylko nie wiem czy on jest z
silnikiem. Na pewno jest na nim dużo ruchomych elementów, chyba jakieś
działka z których mozna strzelać kulkami, jakieś otwierane schowki z
piratami itp. Może o to młodemu chodzi?
Cena - 64.90.

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

8. Data: 2005-12-13 15:25:14

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
Na pewno jest na nim dużo ruchomych elementów, chyba jakieś
> działka z których mozna strzelać kulkami, jakieś otwierane schowki z
> piratami itp. Może o to młodemu chodzi?
> Cena - 64.90.

Niestety nie;-(Moj syn wdal sie w mame i jak juz cos mu sie spodoba, to
masakra finansowa.Sam okret 415 zł plus zestaw do sterowania.Nawet nie
wiem ile, bo nigdzie nie ma.

9. Data: 2005-12-13 17:13:14

Od: "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie widziałam i nikt pytany nie miał w ofercie;-(Swieta, juz tuz tuz, a ja
> znalazłam tylko łodke na silnik za 500 zł(sic)!Plizzz,

Ja znalazłam fantatyczny statek piracki z LEGO (nasz Mikołaj tez ma
zamówienie na statek piracki, na szczęście model nieokreślony), niestety
kosztuje około 333 zł (w promocji jest w tej cenie silnik wart 30 zł), ale i
tak uważam, że to chora cena (kto kupuje dzieciom tak drogie zabawki????)

U nas obędzie sie statkiem chyba z Geanta czy Krrfr właśnie. W końcu nie
wiadomo jak długo synek będzie miał na takie cudo "jazdę". I czy za miesiąc
nie będzie jęczał o zamek z rycerzami czy jeszcze cos innego, a statek
pójdzie w kąt.

:-) Monika

WYSMAROWAŁAM ZAŻALENIE
Chłopek z kreski
Stopy wielkoluda?
POSZUKUJĘ ŚWIADKÓW WYPADKU SAMOCHODOWEGO
Szkolny problem z wychowawcą - krew mnie zalała :( dłuuuuugie