statystyka ze strony PSP - dla tych co nie zagladaja

1. Data: 2002-08-27 10:22:55

Temat: statystyka ze strony PSP - dla tych co nie zagladaja
Od: "tren R" <t...@2...achtung.pl> szukaj wiadomości tego autora

stosunek wulgaryzmow do slow wlasnych [%]

1. Nina Mazur Miller 0.25
2. sleepindog 0.23
3. Viadro 0.17
4. Vesemir 0.13
5. Willie The Pimp 0.1
6. Nina M. Miller 0.08
7. schari 0.07
8. tren R 0.07
9. Aleksander Nabagło 0.05
10. Andrzej Litewka 0.04

hmm... ja na 8 miejscu..
o kur..de!
;-)
przy okazji - czy punkty z miejsca 1 i 6 sie sumuja?
no to mamy niekwestionowanego lidera!

--
trenR
gg #1290613

1. Data: 2002-08-27 11:46:09

Od: "amnesiac_wawa" <a...@Z...SPAMUpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R":

> przy okazji - czy punkty z miejsca 1 i 6 sie sumuja?
> no to mamy niekwestionowanego lidera!

Eee tam, podzielmy Ninę na 3 i spadnie z podium ;-)

pozdro
amnesiac

1. Data: 2002-08-27 12:03:08

Od: "tren R" <t...@2...achtung.pl> szukaj wiadomości tego autora

korzystajac z mojej nieobecnosci osobnik <amnesiac_wawa> osmielil sie
napisac:

> Eee tam, podzielmy Ninę na 3 i spadnie z podium ;-)

ty jestes gdzies na szarym koncu.. ;-)
wiec nawet taki podzial nic ci nie da
w czyim interesie dzialasz rozbieraczu miesa?!!

pzdr

1. Data: 2002-08-27 15:08:24

Od: "amnesiac_wawa" <a...@Z...SPAMUpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R":

> ty jestes gdzies na szarym koncu.. ;-)

Qrna wiem i od rana obgryzam paznokcie z tego powodu. ;-)

> wiec nawet taki podzial nic ci nie da
> w czyim interesie dzialasz rozbieraczu miesa?!!

Ja już mam tam swoje niecne zamiary. ;-)

pozdro
amnesiac

1. Data: 2002-08-27 16:50:16

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. Nina Mazur Miller 0.25
> 2. sleepindog 0.23
> 3. Viadro 0.17
> 4. Vesemir 0.13
> 5. Willie The Pimp 0.1
> 6. Nina M. Miller 0.08
> 7. schari 0.07
> 8. tren R 0.07
> 9. Aleksander Nabagło 0.05
> 10. Andrzej Litewka 0.04

trener ty się chyba synuś coś pomyliłeś z numerkami 1 i 3

muszę kurwa podciągnąć się

1. Data: 2002-08-27 16:52:01

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. Nina Mazur Miller 0.25
> 2. sleepindog 0.23
> 3. Viadro 0.17
> 4. Vesemir 0.13
> 5. Willie The Pimp 0.1
> 6. Nina M. Miller 0.08
> 7. schari 0.07
> 8. tren R 0.07
> 9. Aleksander Nabagło 0.05
> 10. Andrzej Litewka 0.04

i jeszcze pewnie sondaże zrobiła GW???

1. Data: 2002-08-28 16:55:29

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hmm... ja na 8 miejscu..
> o kur..de!
> ;-)
> przy okazji - czy punkty z miejsca 1 i 6 sie sumuja?
> no to mamy niekwestionowanego lidera!

coś te statystyki są jakieś naciągane, wchodzę i co widzę,

>Liczba postów (zainicjowanych wątków )
ja mam 33 miejsce?!?!?!?!?!??! (80

w innych wątkach w ogóle nie ma mnie, a jest tam jakieś (puste), ja tam
powinienem być,

nie mówiąc że większość respondentów poległa pod Grunwaldem,

ale najlepsze jest to co w nagłówku tego posta 3 miejsce a za co ??? za
chamstwo no ja nie mogę , jak oni człowieka besztają!!!

):(

1. Data: 2002-08-28 20:50:25

Od: "tren R" <t...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Viadro <u...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:akiuic$66$...@n...tpi.pl...

> trener ty się chyba synuś coś pomyliłeś z numerkami 1 i 3

mow mi ojcze skurwysynu

1. Data: 2002-08-29 17:12:43

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mow mi ojcze skurwysynu

wsnrmżmph:P

1. Data: 2002-08-30 09:34:38

Od: "tren R" <t...@2...achtung.pl> szukaj wiadomości tego autora

korzstajac z mojej nieobecnosci osobnik <Viadro> osmielil sie napisac:

> coś te statystyki są jakieś naciągane, wchodzę i co widzę,

sa klamstwa, potworne klamstwa i statystyka jak mawial ktos madry
;-)

--
trenR
gg #1290613