staw skokowy

1. Data: 2007-02-10 15:32:10

Temat: staw skokowy
Od: "meteor" <...@a...as> szukaj wiadomości tego autora

Witam
BY dostac stabilizator na staw skokowy trzeba wydac co najmnije 300 zloty.
Czy ktos z Panstwa zna jakies sklepy gdzie dostane je za mniejsza cene?
Chodzi mi o stabilizator ktory z obu stron stawu skokowego ma tworzywo
sztuczne z twardego materialu oraz podstawke pod noge.

2. Data: 2007-02-12 16:08:34

Temat: Re: staw skokowy
Od: "Anka P." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2007-02-10 16:32, meteor napisał/a:

> [...]
> Chodzi mi o stabilizator ktory z obu stron stawu skokowego ma tworzywo
> sztuczne z twardego materialu oraz podstawke pod noge.

Nie wiem czy się coś zmieniło, ale ja w zeszłym roku (dokładnie rok
temu) po skręceniu stawu kolanowego dostałam od chirurga ortopedy
zaświadczenie o konieczności korzystania z ortezy.
Z tym zaświadczeniem oraz aktualną książeczką zdrowia stawiłam się w
sklepie ze sprzętem rehabilitacyjnym, w którym dostałam odpowiedni
stabilizator stawu kolanowego. Za darmo, z okazji posiadania
ubezpieczenia zdrowotnego w NFZ. Normalnie taka orteza kosztowała wtedy
jakieś 800 zł.
Dopytaj lekarza u którego się leczysz.

Anka P.

pferdbalsam (na stawy)
Pytanie do studentów medycyny - mnemonik ułatwiający spamiętanie kości nadgarstka
strzelające stawy
Ból łokcia
Wkladki chroniace stawy czyli odkrywanie Ameryki