staż?

1. Data: 2004-03-10 23:17:51

Temat: staż?
Od: "bambee" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie,czy ktoś coś wie na temat tegorocznego stażu?Jestem studentką 5
roku farmy i wiem,że ma być półroczny,bezpłatny,przeddyplomowy.Ale kolejne
pytania:od kiedy?,czy tylko na terenie miasta,w którym znajduje ię
uczelnia,czy będą stypendia(doszły mnie takie słuchy,bo przecież staż jest
bezpłatny i w ramach studiów),wreszcie-jakie profity ma apteka,zatrudniająca
takiego delikwenta?
Same nowości,może ktoś jest lepiej poinformowany.Z góry dziękuję za
odpowiedzi.

2. Data: 2004-03-12 21:06:52

Temat: Re: staż?
Od: "Marcin" <b...@k...tarnow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
apteka,zatrudniająca
> takiego delikwenta?
> Same nowości,może ktoś jest lepiej poinformowany.Z góry dziękuję za

Cześć!
Sam jestem bardzo ciekawy jak to właściwie będzie.
Z tego co na dzień dzisiejszy sie dowiedziałem, staż bedzie można odrabiać
na terenie miasta w którym jest uczelnia, albo w miejscowości w której
jesteśmy zameldowani. (Wszystko chyba zależy od tego, czy uczelnia znajdzie
i ile znajdzie miejsc na staż, oraz od polityki samej uczelni)
Stypendia powinny być, ale zależy czy uczelnia będzie miała pieniądze na ich
wypłaty...
W najbliższy wtorek bedziemy mieli spotkanie z Dziekanem i bede wiedział coś
więcej...
Pozdrawiam.....

3. Data: 2004-03-13 23:44:11

Od: "strychnos" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiecie co, ten staż to naprawde rzecz niegodna naszego panstwa, jestesmy dla
Polski nikim i nikt nie pomoze nam w tym bysmy mogli go odbyc!

KF

Antykoncepcja
???
wchlanianie z roznych postaci