kreatyna 1000

1. Data: 2004-03-06 14:39:13

Temat: kreatyna 1000
Od: "szczota" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jakie jest dawkowanie 'olimp kreatyna 1000' i jakie mi polecacie jesli mam
pietnascie lat, czy nalezy to brac po np. trzech miesiacach ciezkiego
treningu, czy tez mozna od razu, moze proponujecie mi cos innego, cwicze
kolarstwo hobbystycznie od roku, moja waga chyba 58 ton ;) licze na
dlugie :)))) i wyczerpujace odpowiedzi, dzieki z gory
szczota

2. Data: 2004-03-07 07:29:49

Temat: Re: kreatyna 1000
Od: Szyszkownik <happypills@[usunto]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik szczota napisał:
> [...]
> kolarstwo hobbystycznie od roku, moja waga chyba 58 ton ;) licze na
> dlugie :)))) i wyczerpujace odpowiedzi, dzieki z gory

nie tutaj sie pytaj, wlasciwe miejsce to www.sfd.pl
pzdr

pamifos 90
tabletki antykoncepcyjne - skutki uboczne
Ekstrakcja i oczyszczanie pepytów.
Tamoxifen
Trimowax R.O.R ????