tabletki antykoncepcyjne - skutki uboczne

1. Data: 2004-03-03 19:18:39

Temat: tabletki antykoncepcyjne - skutki uboczne
Od: "Asia" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

chce zaczac stosować antykoncepcje właśnie w tej formie czyli w tabletakach
antykoncepcyjnych, ale martwia mnie skutki uboczne, wiec zwracam sie z
proźba do wszystkich pań na tej grupie o podzielenie sie informacjami

1. jak długo zarzywacie te tabletki, czy nie ma potem problemów po ich
odstawiniu
2. jakie sa skutki uboczne ich zarzywania np. wzrost masy ciała, pogorszenie
samopoczucia interesują mnie wszystki zmainy odbiegajace od norm
3. czy pomagaja one na bolace miesiączki ?

interesuja mnie tylko informacje tzw. "z własnego doświadczenia" a nie
dzielenie sie wiedzą zdobyta, czyli czytałam, słyszałam itp. tylko własne
przeżycia

z góry dziekuje

Asia