stelaż do zabudowy

1. Data: 2003-09-03 08:07:46

Temat: stelaż do zabudowy
Od: PiotreK <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

poszukuję w Wawie miejsca gdzie można niezbyt drogo nabyć stelaż narożny do
podwieszanego wc (zabudowa lekka). Syszałem, że można kupić zwykły zestaw
do montarzu na ścianie i zmienić tylko uchyty mocujące. To prawda ???

pozdrawiam Piotr

ps. znalazłem w OBI na Radzymińskiej komplet do zabudowy za 499PLN, warto
???

1. Data: 2003-09-03 09:59:59

Temat: Re: stelaż do zabudowy
Od: "Anna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> pozdrawiam Piotr
>
> ps. znalazłem w OBI na Radzymińskiej komplet do zabudowy za 499PLN, warto

szukam tego samego tylko w Krakowie - bardzo prosze o informacje.

pozdrawiam
Anna

1. Data: 2003-09-03 10:17:10

Od: "Janus" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna <a...@i...pl> napisał(a):

> szukam tego samego tylko w Krakowie - bardzo prosze o informacje.
>
> pozdrawiam
> Anna

Cześć

Właśnie sam poszukiwałem (i kupiłem Geberit Unifix) i przy okazji widziałem
stelaże do zabudowy polskiej produkcji (firmy nie pomnę) w cenie ~350zł w
Castoramie. Sprzedawca wiele na ich temat nie powiedział ale były wystawione
tuż obok zestawów geberita i baaardzo trudno było je odróżnić :).
Pozdrawiam
Janusz

1. Data: 2003-09-03 12:04:58

Od: PiotreK <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janus wrote:

> [...]
> wystawione tuż obok zestawów geberita i baaardzo trudno było je odróżnić

a jak z mocowaniem tego w rogu, da się ???
BTW ile dałeś za Gerberita i gdzie ???

pozdrawiam PiotreK

1. Data: 2003-09-03 14:44:54

Od: "Janus" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

PiotreK <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> a jak z mocowaniem tego w rogu, da się ???
> BTW ile dałeś za Gerberita i gdzie ???
>
> pozdrawiam PiotreK

Cześć

Ja kupowałem "zwykły" nie narożny. Zamontować w rogu to by się go dało -
kwestia samych uchwytów które są przykręcane do ściany i podłogi. Dałem za
niego 518 zł + 95 zł za przycisk - castorama Kraków. Alternatywny producent o
którym wspomniałem 2 posty wyżej proponował kilka modeli w zdecydowanie
niższych cenach - bedę w castoramie to sprawdzę dokładnie.

Pozdrawiam
Janusz

1. Data: 2003-09-05 08:09:54

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>podwieszanego wc (zabudowa lekka). Syszałem, że można kupić zwykły zestaw
>do montarzu na ścianie i zmienić tylko uchyty mocujące. To prawda ???

Ja mam zwykly sanit zamontowany naroznie. Co za problem? Mozliwosci jest wiele,
u mnie wykonawca poszedl na latwizne i po prostu sruby wkrecil w sciane pod
katem. Poza tym u mnie inne rozwiazanie nie wchodzilo w gre, bo kat mam nie 45
tylko ok. 35 stopni.
--
- Maciej Kulawik ----------------

bateria termostatyczna
Klej do filcu i drewna
Średnica kanału wentylacyjnego a okap
Wylewka
wlasnosciowe a spoldzielczo-wlasnosciow e