stelaże pod materac

1. Data: 2007-11-29 13:39:18

Temat: stelaże pod materac
Od: Krzysztof Ciepłucha <k...@u...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

muszę kupić materac (wybór padł na mk foam estrella lux 7-polowa) i
stelaż do niego (bez regulacji), ale w ofercie widzę że są stelaże z
drewna brzozowego (np. mk foam birkflex nv) oraz bukowego (np. mk foam
duoflex nv).

bukowy jest droższy, ale czy lepszy? warto dopłacać? czym tak naprawdę
się różnią?

--
kris-at-home-dot-pl

2. Data: 2007-11-30 08:45:36

Temat: Re: stelaże pod materac
Od: "koń" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja do swojego Venus MP kupiłem 2szt Twinflex NV 80x200
i zaczynam żałować że nie kupiłem/zdobyłem zwykłych prostych desek.

Możesz spróbować zdobyć proste deski i przykręcić je do ramy,
a jak będize ci za twardo to pomyślisz o stelażu wyginanym.

3. Data: 2007-11-30 10:04:38

Od: Krzysztof Ciepłucha <k...@u...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

koń wrote:
> Ja do swojego Venus MP kupiłem 2szt Twinflex NV 80x200
> i zaczynam żałować że nie kupiłem/zdobyłem zwykłych prostych desek.

za miękki był? połamał się? czy jest jakiś inny powód?

> Możesz spróbować zdobyć proste deski i przykręcić je do ramy,
> a jak będize ci za twardo to pomyślisz o stelażu wyginanym.

na razie nie mam ramy. zaczynam od materaca i stelaża...

4. Data: 2007-12-03 15:02:49

Od: "koń" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Lis, 11:04, Krzysztof Ciepłucha <k...@u...home.pl> wrote:
> za miękki był? połamał się? czy jest jakiś inny powód?

Stelaże Twinflex + materac Venus MP okazał się znacznie za miękki.
Myśle że na prostych deskach może nabrałby chociaż troche
twardości. Materac jest miękki i ma wysokość 20cm i myśle że przy
takiej grubości
materaca jaki by nie był to stelaż ma niewielkie znaczenie.

Jeżeli nie masz ramy to pomyśl nad materacem już na ramie/stelażu,
są takie troche droższe od samego materaca, dokupujesz do tego nóżki
i masz gotowe wyrko.

inst. elektryczna 3x4 czy 2x 3x2,5
Zabudowa
Naprawa pekniecia na szybie