Re: stepper

From: "ewka" <e...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: stepper
Date: Mon, 24 Jul 2006 12:01:33 +0200

Użytkownik "asmira" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:230ad$44c49264$57ce1956$16440@news.chello.pl...

> Nie zgodze sie z opinia, ze stepper to strata pieniedzy. IMHO to calkiem
> fajny i jednoczesnie prosty sprzet. Mam najprostszy model Kettlera, jak do
> tej pory (6 m-cy) dziala bez zarzutu. Duza zaleta - jak dla mnie - jest
> to,
> ze nie angazuje nadmiernie uwagi. Chodze sobie w trakcie ogladania
> telewizji, filmu (bo nieznosze zalegac na kanapie).
> Inna sprawa, ze zdecydowanie sie nie nadaje na to by byc jedynym sprzetem
> do
> cwiczen.

Masz racje zle to ujelam, po prostu uwazam ze dla osoby ktora nic innego nie
robi i chce tylko na stepperze polegac jest to bez sensu. Na orbitreku tez
mozna spokojnie ogladac filmy czy sluchac muzyki.
Stepper jest dorby dla kogos jako uzupelnienie cwiczen, nie jako sprzet
jedyny i glowny.

> Poza tym osoby, ktore nie cwiczyly wczesniej, lepiej niech przed
> cwiczeniami
> troche "porozgrzewaja" stawy, bo dosc latwo mozna sie nabawic kontuzji.

No i wlasnie dlatego lepiej cwiczyc na orbitreku.

--
pozdr,
ewka