sterownik vaillant

1. Data: 2003-11-21 07:12:41

Temat: sterownik vaillant
Od: "Mustafa" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak to jest ze sterownikami do pieca wiszącego vaillant ?
czy on wymusza tylko włączanie i wyłączanie pieca, czy też np moduluje
płomień ?
bo jeśli tylko włączanie i wyłączanie to już widzę ze można znaleźć coś o
dokładnie takiej samej funkcjonalności i niższej cenie
chodzi mi konkretnie o sterownik VRT 330 i piec Atmomax Pro
=======
Mustafa

1. Data: 2003-11-21 12:58:36

Temat: Re: sterownik vaillant
Od: ">>gkrzych<<" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mustafa" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dokładnie takiej samej funkcjonalności i niższej cenie
> chodzi mi konkretnie o sterownik VRT 330 i piec Atmomax Pro

W zależności jaki masz kocioł (typ). Sterownik można przełączyć na pracę
wł/wył
lub pracę modulowaną. Nie jest to więc taki zwykły sterownik pracy wł/wył.

Krzysiek

1. Data: 2003-11-22 15:37:15

Od: "Darek" <news@_-_-_krysmann.nl> szukaj wiadomości tego autora

Oba urzadzenia sa dobre, sterownik jest moduujacy z mozliwoscia
programowania wszystkich dni tygodnia a piec jest typu HR+
co oznacza wysoka efectywnosc i jest piecem modulujacym, zaznaczyc nalezy ze
ten piec mozna podlaczyc do komiow koncentrycznych gdzie rurka idzie w
rurce...

Pozdrawiam Darek

1. Data: 2003-11-23 16:54:38

Od: "Alr" <a...@o...pl (zmien 7 na 6 - antyspam)> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dokładnie takiej samej funkcjonalności i niższej cenie
> chodzi mi konkretnie o sterownik VRT 330 i piec Atmomax Pro

Witam!
Mam ten sterownik- ma on przelacznik- praca modulowana - wyl/wl. NIestety,
musze pracowac na tym drugin ustawieniu, bo co jakis czas szaleje mi pompa
jak temp. w pomieszczeniu osiaga zadana wartosc (a raczej jak zmienia sie na
nocna). Wtedy programator co chwila zalacza pompe na sekunde, ale zaraz
potem wylacza (za male "żądanie ciepła", żeby uruchomic palnik). Wezwany
serwis najpierw nie bardzo wiedzial o czym mowię, a jak zademonstrowalem-
stwierdzili, ze to norma :-(. W koncu przestawilam na prace bez modulacji i
tez jest dobrze (zdania na temat ktora praca sa podzielone). Nie wiem, czy
dokladnie opisalem problem z tym sterownikiem- nie mam teraz czasu, poszukaj
w goglach - dokladnie walczylem z tym na grupie jakiś rok temu.

Pozdr.
Janusz

miniaturkowe "duże" agd
Prosze o plusika