sterydy i inne takie

1. Data: 2003-10-24 14:58:40

Temat: sterydy i inne takie
Od: "caleb" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy istnieje bezpieczny(np. pod opieka lekarza, jezeli tak to jakiego ?)
sposób na zazywanie sterydów, badz innych (jakich?) srodkow wspomagajacych
odpornosc i przyrost mieśni ? Wiadomo nie chodzi mi o odzywki dostepne w
sklepach sportowych.
Pytam z ciekawosci. Nie zamierzam sie za to brac, ale mam kumpli, ktorzy sie
w to "bawia".

--
wawelwirek.6x.to+gg:694130+c-a-l-e-b[at]wp.pl
" Thank God for tea! What would the world do without tea?!

2. Data: 2003-10-24 19:04:34

Temat: Re: sterydy i inne takie
Od: "Kathrin" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"caleb" schrieb im Newsbeitrag
> Czy istnieje bezpieczny(np. pod opieka lekarza, jezeli tak to jakiego ?)
> sposób na zazywanie sterydów, (...)
> Nie zamierzam sie za to brac, ale mam kumpli, ktorzy sie
> w to "bawia".

To zapewne kumple wiedza, ze moga po takiej kuracji miec powazne problemy z
plodnoscia oraz wzwodem oraz wiele innych - wg mnie cel nie uswieca srodkow

Pozdrawiam
Kathrin

3. Data: 2003-10-24 20:58:53

Od: "caleb" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kathrin napisał/ła w poscie bnbt40$dh9$...@i...gazeta.pl takei cos:
> To zapewne kumple wiedza, ze moga po takiej kuracji miec powazne
> problemy z plodnoscia oraz wzwodem oraz wiele innych - wg mnie cel
> nie uswieca srodkow

wiedza wiedza kazdy to wie... ale prosze o odpowiedz na pytanie

4. Data: 2003-10-27 08:44:02

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:bnbemu$7i5$1@news.onet.pl tako rzecze caleb

> Czy istnieje bezpieczny(np. pod opieka lekarza, jezeli tak to
> jakiego ?) sposób na zazywanie sterydów, badz innych (jakich?)
> srodkow wspomagajacych odpornosc i przyrost mieśni ?
Olimpijczycy mają najlepszych lekarzy, a Flo Jo młodo zeszła z tego
świata.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

5. Data: 2003-10-27 12:13:59

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@w...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

caleb wrote:
> Czy istnieje bezpieczny(np. pod opieka lekarza, jezeli tak to jakiego ?)

zdaje sie nie istnieje. podanie sterydow to zawsze zlo, ale lekarz
wybiera czy lepiej podac czy nie, czy bardziej szkodliwy jest steryd,
czy choroba ktora za pomoca sterydu moze zostac zwalczona.

a kumple niech sie "bawia". ale ta "zabawa" wczesniej czy pozniej
zle sie skonczy.

znik.

Re: Dlaczego nie ma dalszych badan nad DO...
Co na katar? Pilne!!!
zmiany skórne-co to jest??
pytanie
aso interpretacja wyniku