stomatolog - osiedlowy vs klinika

1. Data: 2007-01-16 22:04:51

Temat: stomatolog - osiedlowy vs klinika
Od: "Arek R." <w@stopce> szukaj wiadomości tego autora

poza ceną czym różni np wypełnienie ubytku, leczenie kanałowe u takiego
osiedlowego stomatologa a klinikami typu medicover czy enel-med. Czy
zastosowane materiały są takie same ? bo zakładam że sama metoda jest
taka same wszędzie

BTW muszę niestety wymienić koronkę bo mam przetokę, prawdopodobnie
jeden kanał był dobrze nieoczyszczony. Koronka była zakładana wiele lat
temu więc nie mogę już reklamować
U 'osiedlowego' taka koronka kosztuje 720 + czyszczenie kanału 80 + 20zł
per opatrunek. Nie wiem czy zdecydować się np na medicover, gdzie mam
kartę pracowniczą ale pewnie jest drożej przynajmniej czyszczenie kanału
czy ryzykować u osiedlowego
Ew. reklamacje napewno łatwiej egzekwować w klinice, i przerób pewnie
większy więc i ryzyko błędu powinno być mniejsze

2. Data: 2007-01-16 22:06:02

Temat: Re: stomatolog - osiedlowy vs klinika
Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16.01.2007 Arek R. <w@stopce> napisał/a:
> [...]
> osiedlowego stomatologa a klinikami typu medicover czy enel-med. Czy
> zastosowane materiały są takie same ? bo zakładam że sama metoda jest

To nie jest takie proste, ani też podana linia podziału nie jest dobrze
nakreślona. Są doskonali 'osiedlowi' stomatolodzy, a są i kliniki gdzie
robią kompletnie do dupy. Długo by o tym gadać. Jedyną sensowną ogólną
zasadą jest cena - otóż najtaniej to na ogół najgorzej. Z drugiej strony
najdrożej to nie zawsze najlepiej, a na dodatek żeby było wystarczająco
dobrze, to nie musi być drogo.
--
Samotnik

3. Data: 2007-01-17 15:49:16

Od: "Jerzy" <j...@x...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

. Czy
> zastosowane materiały są takie same ? bo zakładam że sama metoda jest
> taka same wszędzie

Metoda jest wszedzie podobna ale sprzet moze byc rozny.
Uzycie sprzetu profesjonalnego np.mikroskop,rentgen z radiowizjografia
,endometr odpowiednio kosztuje.Ale jakosc uslugi jest nieporownywalnie
wyzsza.

Pozdrawiam Jerzy

4. Data: 2007-01-17 22:33:29

Od: "Mietek" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ew. reklamacje napewno łatwiej egzekwować w klinice, i przerób pewnie
> większy więc i ryzyko błędu powinno być mniejsze

metod jest wiele, ceny różne.
Polecam leczenie "jednowizytowe"+ korona met.-ceramiczna lub
pełnoceramiczna.
Adresy gabinetów poszukaj na Dentonecie w dziale endodoncja.

usunięcie migdałków
zastrzyki domiesniowe
tantum-verde
Wygładzona lordoza