Re: strach przed byciem grubym

From: "Himera" <h...@z...org>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: strach przed byciem grubym
Date: Fri, 18 Jul 2008 11:19:33 -0500

"medea" <e...@p...fm> wrote in message
news:g5q03k$3b6$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Naoglądałam się ostatnio tylu grubasów z obcych krajów, że śmiem
> stwierdzić, że Polki generalnie wyglądają świetnie. Żal mi serce ściskał,
> jak widziałam ludzi, którzy ledwo chodzą przez swoją otyłość, a walą na
> talerz (tłustych potraw), ile wlezie 3 razy dziennie.

No ja to juz obserwuje od jakis 8 lat - czyli od czasu iedy to moja stopa
dotknela ziemi amerykanskiej.
w zyciu nie widzialam tylu grubych ludzi, teraz juz w sumie sie
przyzwyczailam i z jednej strony rozumiem w jaki sposob i jak latwo stac sie
otylym. w stanach jest ogromny dostep do taniej zywnosci, doslownie na
kazdym rogu stoi Burger King, KFC, McDonald, Pizza Hut, White Castle, Taco
Bell, Wendy's - przodownicy fast foodow, okienka ' drive through' sprawiaja
ze nawet z samochodu nie musisz wysiadac zeby zamowic jedzenie. do tego
dochodzi brak ruchu, ludzie wszedzie jezdza samochodami czesto ze wzgledu na
bardzo duze odleglosci do wszystkiego, czesto bo sa leniwi. windy wszedzie,
malo kto uzywa schodow. do tego dochodzi brak czasu na gotowanie obiadow w
domu, wiec lepiej jest cos zamowic i zjesc poza domem. ludzie tez czesto
jedza nieregularnie co rowniez sprzyja temu iz system jest rozregulowany i
trzyma tluszcz gdzyz nie wie kiedy nastepny raz dostarczy mu sie pozywienie.
niestety im czlowiek staje sie grubszy tym bardziej chce mu sie jesc.

> Przypominało mi się od razu "Wielkie żarcie", tylko w trochę gorszym
> stylu. Już wolę u innych to nagminne odchudzanie się i dbanie o dietę od
> obżarstwa. Chociaż w sumie i jedno, i drugie jest chorobliwe.

obzarstwo jest bardzo szkodliwe ale jestem w stanie je zrozumiec, niestety
nie moge zrozumiec ciaglego odchudzania sie osoby ktora ma idealna figure,
uwierzcie mi ze ona naprawde jest zajebista laska!
--
'Jedziemy moja gablota czy twoim klonkiem?' 0_o