stripper

1. Data: 2003-11-05 10:10:11

Temat: stripper
Od: "zgred" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno jest to elektrochirurgiczny przyrząd do wycinania i
wyciągania żył ?
Czy ma on jakąś spolszczoną nazwę (ekstrakter) ?

2. Data: 2003-11-05 13:18:27

Temat: Re: stripper
Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zgred" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Podobno jest to elektrochirurgiczny przyrząd do wycinania i
> wyciągania żył ?
> Czy ma on jakąś spolszczoną nazwę (ekstrakter) ?

bez elektro i tylko do wyciagania

3. Data: 2003-11-05 14:57:45

Od: "zgred" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pestifer" <p...@p...fm> napisał w
wiadomości

wycinania i

> bez elektro i tylko do wyciagania

A jednak elektro i nie tylko do wyciągania.
Jest to przyrząd do wycinania odcinków żył oraz do
koagulacji odciętych odgałęzień żylnych przy użyciu prądów
wysokiej częstotliwości.
Jak ten przyrząd nazywają polscy chirurdzy ?

4. Data: 2003-11-05 17:15:23

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> koagulacji odciętych odgałęzień żylnych przy użyciu prądów
> wysokiej częstotliwości.
> Jak ten przyrząd nazywają polscy chirurdzy ?

skoro ja na codzien uzywam a ty wiesz lepiej to zycze sukcesow

igla iniekcyjna
Rozlozyla mnie chyba grypa
TSU
upuszczanie przedmiotow