strój kapielowy - duze miseczki

1. Data: 2006-06-04 21:36:37

Temat: strój kapielowy - duze miseczki
Od: h...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje stroju kapielowego - 1 lub 2 czesciowy - obojetne, byle
stanik to byla miseczka E lub F, rozmiar stroju 40. Czy znacie jakies
sklepy on line, które tego typu stroje oferuja i które sa
wiarygodne jesli chodzi o jakosc produktów i realizacje
zamówienia?
Pozdrawiam,
Ania.

2. Data: 2006-06-04 21:58:25

Temat: Re: strój kapielowy - duze miseczki
Od: Alveaenerle <s...@n...hotmail.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuje stroju kapielowego - 1 lub 2 czesciowy - obojetne, byle
> stanik to byla miseczka E lub F, rozmiar stroju 40.

Pozwol,ze sie podczepie. Szukam stroju, 36 D... Triumph wydal kilka
modeli,ale drogie toto,wiec jeszcze szukam.

pozdrawiam
Monika

--
"We make a living by what we get,
we make a life by what we give " (Sir Winston Churchill)

3. Data: 2006-06-05 09:50:08

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik wrote:
> [...]
> sklepy on line, które tego typu stroje oferuja i które sa
> wiarygodne jesli chodzi o jakosc produktów i realizacje

Moze cos tu znajdziesz
http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=32203&w=374
89540

Zazula

4. Data: 2006-06-05 11:12:46

Od: "Yaga" <y...@R...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alveaenerle" <s...@n...hotmail.com.invalid> napisał w
wiadomości news:e5vl8s$5to$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Pozwol,ze sie podczepie. Szukam stroju, 36 D... Triumph wydal kilka
> modeli,ale drogie toto,wiec jeszcze szukam.

Ja kupiłam kostium polskiej firmy Volin.
Są rozmiary 75E/M, niektóre modele 80E.
Niektóre modele są wiązane na szyi i na plecach, więc można się kierować
tylko miską, bo obwód da się dopasować.
Normalnie noszę 75E, kupiłam 80D i jest dobry własnie dlatego, że jest
zawiązywany.

Pozdrawiam, Yaga

--
"Tanz - mein Leben - tanz
Tanz mit mir

5. Data: 2006-06-05 12:09:35

Od: "Anna 'Akna' Strzyzewska" <akna[nospam]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Uzytkownik <h...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
ups.com...
> [...]
>sklepy on line, które tego typu stroje oferuja i które sa
>wiarygodne jesli chodzi o jakosc produktów i realizacje

Poszukaj strojów kapielowych z Feliny, niestety ceny sa straszne.
Ale chyba nie ryzykowalabym zakupu kostiumu bez przymierzenia.

Pozdrawiam
Akna

6. Data: 2006-06-05 16:21:21

Od: "Bunny" <m...@w...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

www.biust.pl
www.avocado.com.pl

Bunny i Arek 12.09.2005
www.arek.cba.pl
moje allegro: www.tinyurl.com/9d2gh

7. Data: 2006-06-06 05:48:10

Od: "Natalia" <delma16_NOSPAM_@_NOSPAM_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez w tym roku jestem juz posiadaczka 2 strojów z duza miseczka rozmiar
36 E i bardzo mi pasuje

nr jednen kupilam tutaj
http://www.bellissima.com.pl/strona.php?site=wyswiet
lanie&id_inne=ag&what=kategoria

(linka do sklepu znalazlam na tej grupie za co dzieki)

a drugi to klasyczny model triumpha z tegorocznej kolekcji jak znajde to
podrzuce linka ale widzialam ze w triumfie tak do E to mozna sie spokojnie
ubrac na plaze

pozdrawiam - juz sie nei moge doczekac plazowania z tego wsyzstkiego :)

8. Data: 2006-06-06 10:55:51

Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja znalazlam taka firme
http://www.self.pl/

polska, nie ma co prawda podanych rozmiarow miseczek, ale po modelkach widac, ze
raczej produkuja na duze.
Pozdrawiam
KK

Bolerko-gdzie mogę takie kupić???