dezodorant, ale nie antyperspirant.

1. Data: 2006-06-04 06:10:29

Temat: dezodorant, ale nie antyperspirant.
Od: "Księżniczka Telimena" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam dezodorantu w sprayu, który nie jest antyperspirantem. Szukam i
szukam i każdy, który kupię jest antyperspirantem. Chociaż na niektórych w
ogóle nie piszą, że ma takie działanie. Potrzebuję czegoś delikatnego, co
się normalnie zmywa i delikatnie pachnie. Chodzi mi chyba tylko o delikatny
zapach bez żadnej ochrony. Nie pocę się jakoś bardzo.

Jeśli znacie jakiś, to proszę o podpowiedź, bo szkoda mi już pieniędzy na
eksperymenty.
Pozdrawiam
Teli.

2. Data: 2006-06-04 07:08:56

Temat: Re: dezodorant, ale nie antyperspirant.
Od: "lobuziaczka" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena napisał(a):
> [...]
> zapach bez żadnej ochrony. Nie pocę się jakoś bardzo.
>
> Jeśli znacie jakiś, to proszę o podpowiedź, bo szkoda mi już pieniędzy na

hej!

Ja ostatnio kupowalam taki w Yves Rocherze - dezodorant z serii
Hamamelis. Nie jest antyperspirantem, ale jest w kulce (wiec nie wiem
czy bedzie Ci to odpowiadac).
Zapach lagodny i delikatny.

Pozdr,
Ania

3. Data: 2006-06-04 07:53:07

Od: "Księżniczka Telimena" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lobuziaczka" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
s.com...

>Ja ostatnio kupowalam taki w Yves Rocherze - dezodorant z serii
>Hamamelis. Nie jest antyperspirantem, ale jest w kulce (wiec nie wiem
>czy bedzie Ci to odpowiadac).
>Zapach lagodny i delikatny.

właśnie mam go i zależy mi na czymś takim, ale w sprayu.

Pozdrawiam
Teli.

4. Data: 2006-06-04 08:33:16

Od: "Gocha" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Użytkownik "Księżniczka Telimena" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> Szukam dezodorantu w sprayu, który nie jest antyperspirantem.

Rozejrzyj sie za dezodorantami firmy OCH!
Widzialam w Auchan w Wwie.

Pozdrawiam
Goska

5. Data: 2006-06-04 15:07:35

Od: "Mary" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dezodorant Fa ma dezodoranty które nie są antyprespirantami. ale trzeba
dobrze popatrzeć . Z przodu na dole nie będzie napisu antyperspirant.

Pozdrawiam

6. Data: 2006-06-04 21:25:33

Od: "Olga" <ola@bleble_spam_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ogóle nie piszą, że ma takie działanie. Potrzebuję czegoś delikatnego, co
> się normalnie zmywa i delikatnie pachnie.

W każdym supermarkecie jest pełnoczegoś,cosię zwie "body spray". Czasem
nawet za 3 złznajdzie sięcośmiłego i odświeżającego.
Ale dla mnie hitem są i pozostaną antyperspiranty BEZ TALKU pod marką Geanta
(Leader price?) EMILIE za 2,70czy 3,20 zł.
Męskie nazywają się inaczej, kosztują podobnie,są skuteczne i nie brudzą
ubrań.
O.

7. Data: 2006-06-05 19:20:37

Od: Kasia Łomańczyk <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> delikatny zapach bez żadnej ochrony. Nie pocę się jakoś bardzo.
>
> Jeśli znacie jakiś, to proszę o podpowiedź, bo szkoda mi już pieniędzy na

Extase. Widziałam ostatnio w Auchan, cena jakaś niska, chyba ok. 6 zł.
Zapachy nawet ładne.
Wskazówka: szukaj czegoś, co nie ma w składzie aluminium chlorhydrate.
K.

8. Data: 2006-06-06 08:53:02

Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zapach bez żadnej ochrony. Nie pocę się jakoś bardzo.
> Jeśli znacie jakiś, to proszę o podpowiedź, bo szkoda mi już pieniędzy na

Avon i Oriflame mają w ofercie perfumowane body spraye do ciała.

9. Data: 2006-06-09 11:29:38

Od: "Catalyst" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się normalnie zmywa i delikatnie pachnie. Chodzi mi chyba tylko o
> delikatny zapach bez żadnej ochrony. Nie pocę się jakoś bardzo.
Z tego co zauwazylem to antypersp. zawieraja aluminium. Deo nie.

Pozdr
CAT

10. Data: 2006-06-11 10:13:51

Od: "Alexandra20" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam dezodoranty z AVON'u:)extra zapach:)jest kilka do wyboru:) i sa
jakos ok.10zl:)

> [...]

Ja ostatnio kupowalam taki w Yves Rocherze - dezodorant z serii
Hamamelis. Nie jest antyperspirantem, ale jest w kulce (wiec nie wiem

begin 666 p.gif
M1TE&.#EAU0`.`)$``/___P``_P`````*(R'Y! $`````+ ````#5``X```+_
MA(^IR^T/HYRTVHNAR+P?L7EB%P1&V: C!;9?UX:KA@WV;=QXK@^\7BFI`*JA
MPG@T'9 8&2#DM#BCLP558E-D>=S$UC)4,A?CI?)TYDP-LMB+K;BR77/0T_Z
MUZ/N._YYY^4C>+#U53@8E&:&9E8DMDB4%B;$^&BT!A@'QXD@EP#
UIIGYJ6DZ