strona grupy cd :)

1. Data: 2002-08-04 13:01:21

Temat: strona grupy cd :)
Od: "SkorpioGirl" <s...@n...no-spam> szukaj wiadomości tego autora

Na poczatek przepraszam, ze robie smietnik i tworze nowego posta, ale nie
chcial mi przyjac jako "re" do starego watku, odrzucal jako "too old" :(

Ciesze sie, ze jest tyle osob zainteresowanych:)
Teraz bardzo poprosze o sprecyzowanie kto co moze zroic:) Tak zwany podzial
pracy.
Szata graficzna i poczatkowym menu i zarysem zajal sie moj chlopak. Teraz
na poczatek trzeba by stworzyc faq, ktos musi sie zajac wybieraniem
ciekawych postow i wrzucaniem ich na stronke;) Moze ktos ma na kompie
ciekawe artykuly dot. urody? Jak nie to poszpera sie po sieci i powrzuca-
oczywiscie jako text ze zrodla, nie mam na mysli kradziezy!!! ;)
Jesli ktos jest jakims specjalista mozemy dac kacik -specjalista radzi,
ktory tak jak posty nie znikalby tylko bylby ciagle do wgladu jakby ktos
szukal. Nie wiem jak jest z archiwum grupy, jak sie je robi czy cos???
Mam jeszcze kilka fajnych pomyslow ale narazie ich nie bede zdradzala.
Chcialabym zeby ta stronka nalezala do calej grupy i byla wspolnym dzielem a
nie tylko moim, i zeby kazdy ja biernie czytal- bo to bez sensu? Co o tym
wszystkim sadzicie?
Wstepny wyglad moze sie pojawi juz dzis wieczorkiem, nie jestesmy
doswidczeni w robieniu stronek (ja i moj chlopak), wiec wszystkie uwagi,
koncepcje sa mile widziane (moze ktos ma jakas fajna grafike? np. zdjecia
kosmetykow, postaci, owocow, ktore legalnie mozna umiescic na stronie?)
Pozdrawiam SkorpioGirl

1. Data: 2002-08-05 08:24:28

Temat: Re: strona grupy cd :)
Od: "Kaśka" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze ktos ma na kompie
> ciekawe artykuly dot. urody? Jak nie to poszpera sie po sieci i powrzuca-
> oczywiscie jako text ze zrodla, nie mam na mysli kradziezy!!! ;)

Ojojoj... w sieci jest mnooooostwo artykulow :) Ale mysle, ze umieszczanie
artykulow z polskich stron mija sie z celem (no bo przeciez sa latwo
dostepne i nietrudno je zrozumiec). Mozemy np. tlumaczyc artykuly z jakichs
angielskich (lub innych, jesli ktos zna inne jezyki :)) stron.

> Jesli ktos jest jakims specjalista mozemy dac kacik -specjalista radzi,
> ktory tak jak posty nie znikalby tylko bylby ciagle do wgladu jakby ktos
> szukal.

Fajny pomysl. Specjalisci zglaszajcie sie! :))

> Mam jeszcze kilka fajnych pomyslow ale narazie ich nie bede zdradzala.

Zdradz :)

> Chcialabym zeby ta stronka nalezala do calej grupy i byla wspolnym dzielem
> nie tylko moim, i zeby kazdy ja biernie czytal- bo to bez sensu? Co o tym
> wszystkim sadzicie?

No oczywiscie.

> [...]
> koncepcje sa mile widziane (moze ktos ma jakas fajna grafike? np. zdjecia
> kosmetykow, postaci, owocow, ktore legalnie mozna umiescic na stronie?)

Ja moge pozbierac adresy do roznych stron internetowych o tematyce zwiazanej
z uroda.

K.

1. Data: 2002-08-05 10:32:41

Od: "Marchewka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaśka" <v...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Ja moge pozbierac adresy do roznych stron internetowych o tematyce
zwiazanej
> z uroda.

Jak znajdziesz jakies po angielsku, to je moge przetlumaczyc :)
Iwonka

1. Data: 2002-08-05 11:07:48

Temat: Re: strona grupy cd :) [OT]
Od: "Kaśka" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak znajdziesz jakies po angielsku, to je moge przetlumaczyc :)
> Iwonka

A zajmujesz sie zawodowo tlumaczeniami czy po prostu znasz dobrze angielski?

K.

1. Data: 2002-08-05 15:11:43

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Moze ktos ma na kompie
> ciekawe artykuly dot. urody? Jak nie to poszpera sie po sieci i
powrzuca-
> oczywiscie jako text ze zrodla, nie mam na mysli kradziezy!!! ;)

trzeba kazdorazowo pytac wlasciciela o zgode - i nie ma znaczenia, czy
to strona polska czy zagraniczna. przerobilam to przy stronie z
przepisami kucharskimi.

1. Data: 2002-08-05 19:13:56

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> trzeba kazdorazowo pytac wlasciciela o zgode - i nie ma znaczenia, czy
> to strona polska czy zagraniczna. przerobilam to przy stronie z
> przepisami kucharskimi.

Oj ale nie trzeba przeciez tlumaczyc slowo w slowo - wystarczy sie oprzec na
jakims artykule, napisac go wlasnymi slowami i podac zrodlo..." na
podstawie" lub " w oparciu o ". Zreszta i tak nikt by tak zmienonego
artykulu nie rozpoznal - teraz wszedzie pisze sie o tym samym:-))) Zeby
pisac cos samemu trzeba by przeprowadzac wlasne badania a tak nawet naukowcy
rzadko robia...:-)
Pozdrawiam
DominikaNM

1. Data: 2002-08-05 19:34:27

Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"DominikaNM" <d...@a...pl> skrev i meddelandet

> [...]

> pisac cos samemu trzeba by przeprowadzac wlasne badania a tak nawet naukowcy

To nie tak Dominiko. Rena ma racje. Jesli jestes kosmetyczka, lekarzem
dermatologiem czy specjalistka od egzemy, bo z nia 20 lat walczylas, mozesz taki
tekst napisac sama. Nie musisz wtedy podawac zrodel - Ty to po prostu wiesz.
Jesli natomiast przetlumaczysz tekst z sieci, ksiazki czy gazety, nawet go lekko
przerabiajac, to bedzie to plagiat. Mozna sie powolac na zasade cytatu, ale
wtedy nie moze to przekroczyc 10% Twojego tekstu. (Musi wtedy tez znalezc sie
informacja o zrodlach.)

Pozdrawiam, magda

1. Data: 2002-08-05 19:43:23

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "::: Solana :::" <s...@h...com> napisał w wiadomości

> [...]
ale
> wtedy nie moze to przekroczyc 10% Twojego tekstu. (Musi wtedy tez znalezc

A jezeli do napisania jednego tekstu korzysta sie z kilkunastu stron, nie
kopiujac z nich tylko opierajac sie na nich.... Wlasciwie to sama nie wiem o
jakie artykuly by chodzilo, ale jesli o dzialaniach kosmetykow to przeciez
mozna z ulotek cos wybrac... jesli o odchudzaniu to z tysiaca roznych
ksiazek w ktorych wszedzie pisza to samo... Sama nie wiem jak to wytlumaczyc
ale nie chodzi przeciez o bezprawne wykorzystywanie wynikow badan tylko o
ogolnodostepne informacje...
Wynika z tego ze ja moge pisac tylko o tym co sama przezylam,wymyslilam i o
tym co umiem, tak?:-)
W ogole nie mozna sobie pomoc wiadomosciami z innych stron?
DominikaNM

1. Data: 2002-08-05 21:40:45

Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> A jezeli do napisania jednego tekstu korzysta sie z kilkunastu stron, nie
> kopiujac z nich tylko opierajac sie na nich....

Najlepiej napisac adresy do tych stron pod spodem. Jesli to informacje
pochodzace od firm produkujacych cos (w tym wypadku kosmetyki) warto do nich
napisac. Czesto zgadzaja sie na skopiowanie wszystkiego co Cie intreresuje, ale
musisz podac link. W mojej praktyce tylko raz mi odmowiono wykorzystania zdjecia
(chodzilo o karmienie piersia blizniat jednoczesnie) ale zaznaczono, ze takie sa
warunki osoby udzielajacej im tej fotografii. Wiele osob bardzo czesto sie
zgadza na propozycje, wiec chyba warto z nimi wspolpracowac, niz zrobic sobie
wrogow...

> Wlasciwie to sama nie wiem o
> jakie artykuly by chodzilo, ale jesli o dzialaniach kosmetykow to przeciez
> mozna z ulotek cos wybrac...

Jasne, wszystko zalezy w jakiej formie to przedstawisz. Za podaniem zrodla
przemawia fakt ewentualnej odpowiedzialnosci za slowo...

> [...]
> ale nie chodzi przeciez o bezprawne wykorzystywanie wynikow badan tylko o

Ogolne informacje, ktore kazdy zna mozna zawrzec w takim artykule. Pamietaj
jednak o 10%...

> Wynika z tego ze ja moge pisac tylko o tym co sama przezylam,wymyslilam i o
> tym co umiem, tak?:-)

Jesli sie podpiszesz tylko imieniem i nazwiskiem to tak. Ostatnio zapoznawalam
sie z szerokimi informacjami na temat Nutramigenu (mleko dla alergikow, dla
niewtajemnicznownych). Mimo, ze tekst byl pisany przez profesora, zawieral 3
strony tytulow zrodel, z ktorych profesor wyciagnal wnioski...

> W ogole nie mozna sobie pomoc wiadomosciami z innych stron?

Mozna, jw, ale z "umiarem" i za zgoda....

PS: Pamietajcie, ze jesli to ma byc strona grupy, to wlasnie grupowe wypowiedzi
moga byc tym cennym zrodlem! Osobiscie czekam na tekst "Najlepszy tusz do
rzesz", podparty propozycjami dziewczyn z grupy :-))))

Pozdrawiam, magda
www.BabyBoom.pl

1. Data: 2002-08-06 03:52:23

Od: "Calla" <c...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc wam wszystkim i pozdrowienia.
Nie wiem dokladnie co planujecie ale wyglada interesujaco.
Chcecie stworzyc strone internetowa po Polsku o urodzie?
Czy mozna sie jeszcze przylaczyc, czy to jakis "exclusive" klub?

Lysanel
zileona glinka-po raz wtory
strona grupy
Bezpłatny dobór makijażu!!!