Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Kruszyzna <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: stronka o allegro ?
Date: Sat, 12 Feb 2005 21:39:13 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 25
Message-ID: <culpek$ckd$1@inews.gazeta.pl>
References: <cui2em$cno$1@atlantis.news.tpi.pl>
<2...@n...onet.pl>
<cujikc$nvt$1@nemesis.news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: 62.29.254.2
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8Bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1108240660 12941 62.29.254.2 (12 Feb 2005 20:37:40 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 12 Feb 2005 20:37:40 +0000 (UTC)
X-User: kruszyzna
User-Agent: KNode/0.8.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.uroda:105042
Ukryj nagłówki
Użytkownik Joanna Pawlus, sącząc kawkę, wyklepał:
> Jakość obsługi jest wg. mnie świetnie weryfikowalna właśnie przez system
> komentarzy. Od razu widać jaki jest kontakt sprzedającego z nabywcami, jak
> szybko wysyła przesyłki, jak reaguje na reklamacje, z jaką kulturą
> odpowiada na nie przychylne mu komentarze (bo takie mogą się pojawić
> każdemu np. z powodu złośliwości lub braku doświadczenia kupującego).
>
Tu się podepnę :) Zdecydowanie nie kupuję u sprzedawców, którzy w
komentarzach mają informację, że są, hmm, ciężcy w kontakcie. Nawet jeśli
mają oryginały. Konkurencja jest duża, jest w kim wybierać i nie musze się
skazywać na osobę, która albo nie odpowiada na listy, albo odpowiada po
ponagleniach, albo jest nieprzyjemna, albo wręcz chamska. Po co mi to? To
jej problem, to ona ma się martwić o to, czy będzie miała klientów, czy
nie. Ja nie muszę brać w tym udziału. Traktuję sprzedawców poważnie i
wymagam tego samego w stosunku do mnie. Między innymi dlatego, jak myślę,
mam z Allegro dobre doświadczenia. Cenię sobie dobry kontakt :)
Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947
"Primum non stresere..."
|