strupy, zaczerwienienia itp na twarzy-jak skasowac?

1. Data: 2002-09-22 21:35:52

Temat: strupy, zaczerwienienia itp na twarzy-jak skasowac?
Od: "Michel" <...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
moja kumpela ma problem dosc dla niej powazny..ciagle mi sie zali itd.. wiec
chcialbym jej pomoc.

otoz jej twarz pokryta jest roznymi hm.. trudno to opisac.. w niektorych
miejscach strupkami (ona mowi ze drapala) w innych czerwonymi plamkami
troche wypuklymi.. nie wiem jak to opisac dokladniej..
dodam iz jej starsza siostra ma tak samo wiec to rodzinne. mam pytanie jak
tego sie pozbyc?

probowala juz wielu rzeczy. chodzi do kosmetyczki (brala jakies tam zabiegi
na goraco czy cos takiego..) myje twarz najrozniejszymi zelami itd.. ale
ciagle nie ma gladkiej cery. z bliska pory na twarzy wygladaja dziwnie - sa
bardzo widoczne. sa dni w ktore jest lepiej a w niektore (TE dni dla was
trudniejsze) pojawia sie tego cala masa.. to nie sa pryszcze.. kurcze nie
wiem jak to dokladniej opisac..
cere ma bardzo chropowata.
co jeszcze jej moge polecic? z gory dziekuje za pomoc

1. Data: 2002-09-22 22:51:36

Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Michel" <...@c...pl> skrev i meddelandet news:amld2e$t8c$1@news.tpi.pl...
> sa dni w ktore jest lepiej a w niektore (TE dni dla was
> trudniejsze) pojawia sie tego cala masa.. to nie sa pryszcze.. kurcze nie
> wiem jak to dokladniej opisac..
> cere ma bardzo chropowata.

albo tradzik, zmiany lojotokowe, itp albo jakas alergia

bez wizyty u lekarza sie nie obejdze, niech kolezanka pojdzie najpierw do
dermatologa...

pozdrawiam, magda

1. Data: 2002-09-23 06:54:28

Od: "Michel" <...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> albo tradzik, zmiany lojotokowe, itp albo jakas alergia
>
> bez wizyty u lekarza sie nie obejdze, niech kolezanka pojdzie najpierw do
> dermatologa...

a te cuda nie pomoga Lysanel lub Effaclar K.?

1. Data: 2002-09-23 07:30:34

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michel" <...@c...pl> napisał w wiadomości

> a te cuda nie pomoga Lysanel lub Effaclar K.?

A u lekarza już była i się dowiedziała, że sprawa jest beznadziejna i że
tego się nie da wyleczyć?
Jeśli zmiany ma siostra, to może to być jakaś choroba skóry, a nie sprawa
rodzinna.
A swoją drogą jak kiedyś leżałam w szpitalu zakaźnym to leczyli tam panny ze
zmianami dziwnymi na skórze - była to zainfekowana bakteryjnie skóra
trądzikowa... zainfekowana przez niefachowe i niehigieniczne oczyszczanie...
Wcale nie twierdzę, że to to, ale może lepszy lekarz niż kosmetyczka i
kosmetyki, jeśli już od dłuższego czasy z różnych zabiegów korzysta i nic.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-09-23 09:28:02

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Michel:
> probowala juz wielu rzeczy. chodzi do kosmetyczki (brala jakies tam zabiegi
> na goraco czy cos takiego..) myje twarz najrozniejszymi zelami itd.. ale
> ciagle nie ma gladkiej cery.

Niech w ogóle nie dotyka tej twarzy i idzie do porządnego dermatologa.
Mnie to wygląda na zapalenie skóry, może atopię. Jakby co, to mogę
polecić dobrą dermatolog w Warszawie, ale niestety słono trzeba
płacić za wizyty.

Saddie
--
/\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
=^;^= http://aravis.itpp.pl/

1. Data: 2002-09-24 11:53:40

Od: "dida" <d...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jest jeszcze cos takiego jak demodex. roztocze. moze powodowac zmiany skorne
o jakich piszesz. trzeba zrobic badania specjalistyczne.

grudki? na twarzy
szampon z Loreala
podkład kryjący
pytanie laika