strzykanie w kolanie

1. Data: 2003-06-12 19:18:49

Temat: strzykanie w kolanie
Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No pyka sobie przy przysiadach, wchodzeniu po schodach, rowerku. W
prawym bardziej niz w lewym. Specjalnie nie zwracalam na to uwagi, ale
od czasu do czasu przychodzi mi bol kolana - czesciej prawego niz
lewego, wlasciwie to wszystko dotyczy obu kolan tylko w prawym duzo
mocniej strzyka i potem mocniej boli. Bol trwa tak ze 2 - 3 dni i
przechodzi.
Spotkalam paru ludzi, strasznie cierpiacych na starosc z powodu
chorych stawow kolanowych, ktos kiedys to powiazal ze strzykaniem
(kiedy strzykalam sobie palcami to mnie postraszyl).
No i przejmowac sie tym czy nie?
Bo o strzykaniu w kolanie to slyszalam 3 wersje:
- szkodliwe,
- obojetne dla zdrowia,
- zdrowe

???

--
Sabina

2. Data: 2003-06-12 20:24:20

Temat: Re: strzykanie w kolanie
Od: "madzia" <m...@p...fmno.spam> szukaj wiadomości tego autora

mi tez tak strzyka najczesciej w prawym.. ale rzadko boli - tez sie
zastanawialam co to moze byc...
m.

3. Data: 2003-06-13 08:01:05

Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lewego, wlasciwie to wszystko dotyczy obu kolan tylko w prawym duzo
> mocniej strzyka i potem mocniej boli. Bol trwa tak ze 2 - 3 dni i

moj znajomy jak mial cos z kolanem to polecial i zalatwil sobie w miejscowym
uzdrowisku elektroforeze po czym niedlugo bole ustapily. Poza tym dosyc
wyczynowo jezdzi na rowerze wiec bole kolan nie sa mu obce.

4. Data: 2003-06-13 08:29:33

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 13 Jun 2003 10:01:05 +0200, "Doxent" <d...@g...pl> wrote:

>moj znajomy jak mial cos z kolanem to polecial i zalatwil sobie w miejscowym
>uzdrowisku elektroforeze po czym niedlugo bole ustapily. Poza tym dosyc
>wyczynowo jezdzi na rowerze wiec bole kolan nie sa mu obce.

To ze czasami boli to jest do przezycia, tylko sie boje, co z tego na
przyszlosc moze wyniknac. Znalam np. jedna starsza pania, ktora przy
kazdym kroku jeczala z bolu.

--
Pozdrawiam, Sabina

5. Data: 2003-06-15 21:30:08