Re: studia

Data: 2002-09-09 22:16:23
Temat: Re: studia
Od: "Bogen" <B...@p...fm>

Użytkownik "Ijon Tichy" <t...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
news:alb7l2$209

> dostań się na medycynę, skończ ją, weż 800 pln na rękę i
> zostań Judymem.

Czy ktos Pana zmuszal to tego ??

> zanim zadasz jakieś pytanie , zastanów się czy warto

Uwazam, ze warto.
Jesli jest Pan lekarzem to sam Pan wybral ta droge i nikt chyba Pana nie
zmuszal.
Czy moze w decyzji pomagali rodzice?Ktos pana utwierdzil w przekonaniu,ze
jako lekarz bedzie pan zarabial duzo pieniedzy??
Mysle, ze nie. Porostu jakos dziwnie w naszym spoleczenstwie ludziom wydaje
sie ,ze lekarze duzo zarabilaja!
Lecz mysle , ze to byl pana wybor i nilkt pana nie zmuszal, wiec te
narzekania sa troche nie na miejscu. Nie wiedzial pan przed rozpoczeciem
nauki ile zarabie lekarz??
Jesli nie to moze miec Pan pretensje tylko do siebie.

PS. Nio twierdze,ze jest ok gdy salowy zarabia 700 pln,a lekarz 900-1000pln.
uwazam ze jest to cholernie niesprawiedliwe i powiem wiecej to jest
popieprzone, lecz nie podoba mi sie jak ktos kto zaczyna prace w danym
zawodzie lub nawet pracuje wnim juz troche czasu i wiadomo ze zla sytuacja
nie nastapial z dnia na dzien tylko zawsze nie bylo ciekawie, a marudzi i
narzeka , ze malo zarabia.( i nie mam tu tylko na mysli lekarzy)

Pozdrawiam

Bogen