studia "na odleglosc"

1. Data: 2001-09-01 16:14:25

Temat: studia "na odleglosc"
Od: "Przemek" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-)

Wlasnie szukam informacji na temat mozliwosci podjecia nauki na wyzszych
uczelniach (polskich) za posrednictwem internetu.

Najbardziej interesuja mnie kierunki informatyczne.

Czy ktos z grupowiczow zna takie uczelnie?

Czy sa moze jakies mozliwosci dofinansowania takiej nauki przez instytucje
(panstwowe lub spoleczne)?

pozdrawiam

Przemek (klapo)

---------
s...@p...fm
GG 355024

2. Data: 2001-09-01 21:22:57

Temat: Re: studia "na odleglosc"
Od: "robercikus" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemek" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Czy ktos z grupowiczow zna takie uczelnie?
>
> Czy sa moze jakies mozliwosci dofinansowania takiej nauki przez instytucje

Witam...
zajrzyj na stronkę Politechniki Warszawskiej pod adres www.pw.edu.pl/NTWE
nie są to wprawdzie studia całkowicie "przez internet" bo uczysz się
korzystając z podręczników przygotowanych na CD-ROMach, ale z wykładowcami
kontaktujesz się przez pocztę elektroniczną. Na egzaminy musisz za to
stawiać się już osobiście ;-)
pozdrawiam
robercikus

3. Data: 2001-09-02 09:30:47

Od: "Przemek" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "robercikus" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
:

:
:
[...]

dzieki za informacje ta mozliwosc juz znam, ale znalazlem to juz po
zakonczeniu rekrutacji :-(
no i koszty sa dosc wysokie :-( (ale to by pewnie dalo sie przezyc).

pozostaje mi szukac dalej :-)

podziekowania i pozdrowienia

Przemek (klapo)

------------
s...@p...fm
GG 355024

4. Data: 2001-09-02 16:45:27

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zajrzyj:
http://www.pw.edu.pl/NTWE/ (Politechnika W-wska)
http://www.mila.edu.pl/ (informatyka, zarzadzanie i turystyka)
http://www.wsb-nlu.edu.pl/ (Wyzsza Szkola Biznesu w Nowym Saczu-najlepsza
polska uczelnia niepubliczna)
http://www.e-edukacja.pl/
www.come.uw.edu.pl (Uniw.W-wski)
www.komesnet.com.pl/ic.htm (Krakowska Szkola Zarzadz. i Administracji)
http://www.uniwersytet-wirtualny.edu.pl/index1.htm
moze cos C sie przyda...-Ewa

> [...]
>
> Czy ktos z grupowiczow zna takie uczelnie?
>
> Czy sa moze jakies mozliwosci dofinansowania takiej nauki przez instytucje

pozdrowienia
Poszukuję
Neurogenny zanik mięśni
Rehabilitacja