stukniety ptaszek

1. Data: 2002-04-27 13:24:26

Temat: stukniety ptaszek
Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

Czy spotkaliscie sie ze zjawiskiem ptaszka stuknietego w
glowke? Probuje co chwila wleciec do pokoju przez zamknieta
szybe i przy kazdej probie stuka sie coraz bardziej. Czy
jest na to jakies proste wytlumaczenie z ptasiej psychologii?
Startuje z judaszowca rosnacego tuz za oknem, wiec predkosc
ma niewielka, ale ponawia swoje proby z wytrwaloscia godna
lepszej sprawy.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

2. Data: 2002-04-27 14:48:17

Temat: Re: stukniety ptaszek
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> [...]
> Startuje z judaszowca rosnacego tuz za oknem, wiec predkosc
> ma niewielka, ale ponawia swoje proby z wytrwaloscia godna

Pewnie siebie widzi w odbiciu i atakuje. Moze zawies w oknie 2-3 jasne
wstazki, ktore ci nie beda przeszkadzac wizualnie a jego odstrasza.
Najlepiej okolo metra wstazki zlozyc na pol i przyczepic pinezka do
gornej framugi. U nas takie wstazki wisza w oknach i drzwiach,
odstraszajac kolibry, ktore inaczej wlatywalyby do pokoju.
MB

3. Data: 2002-04-27 16:43:16

Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Bassett" <m...@w...net> wrote in message

> Pewnie siebie widzi w odbiciu i atakuje. Moze zawies w oknie 2-3 jasne
> wstazki, ktore ci nie beda przeszkadzac wizualnie

Tu moze byc problem. Za oknem kwitnie wlasnie judaszowiec
i podejrzewam, ze wstazki mi beda bardziej przeszkadzac niz
ptaszek. Niemniej za rade dziekuje.

Pozdrowienia,
Michal

4. Data: 2002-04-28 10:59:37

Od: "Stanislaw Midera" <m...@c...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy spotkaliscie sie ze zjawiskiem ptaszka stuknietego w
> glowke? .....

Kilka lat temu, w lodzkim parku w Arturowku,
na metalowym(!!) slupie energetycznym dziecial
usilowal wykonac chyba dziuple. Trwalo
to niezmiernie dlugo - nie zrazily go pierwsze
niepowodzenia. Metaliczne odglosy stukania
roznosily sie wokol wzbudzajac powszechne zdumienie.
Prawdopodobnie byl to emerytowany dziecol
z choroba wibracyjna ;-)
Pozdrawiam,
Stanley.

5. Data: 2002-04-29 06:59:03

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 27 Apr 2002, Michal Misiurewicz wrote:

> Czy spotkaliscie sie ze zjawiskiem ptaszka stuknietego w
> glowke? Probuje co chwila wleciec do pokoju przez zamknieta
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Kiedy myles okna? Moze za czesto to robisz?

Pozdr.

D.P.

6. Data: 2002-04-29 12:43:22

Od: "A. Broniak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> napisał w wiadomości
> [...]
> Startuje z judaszowca rosnacego tuz za oknem, wiec predkosc
> ma niewielka, ale ponawia swoje proby z wytrwaloscia godna

Znajomi podobny problem rozwiązali w ten sposób, że na szybie nakleili
sylwetkę dużej jaskółki wyciętą z czarnej folii samoprzylepnej. Podobno
skutkuje rewelacyjnie. Uwaga musi być sylwetka jaskółki, inne ptaki się jej
boją.

Pozdrawiam
Antoni Broniak

pelargonie angielskie