stulejka

1. Data: 2002-10-26 13:54:28

Temat: stulejka
Od: "papkin2002" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taki "maly" problemik. Otoz podejrzewam, ze mam stulejke, ale nie jestem
pewny. No wiec moze opisze, jak jest. Otoz moj napletek jest taki troche
zwezony przy koncu. Jezeli chodzi o mycie, to zadnego problemu nie ma,
napletek da sie sciagnac. Natomiast problemy sie pojawiaja, gdy czlonek jest
w stanie rekcji. I teraz pierwsze pytanie, czy w stanie erekcji napletek
powinien sie sam zsunac? U mnie sie nie zsuwa, da sie go sciagnac, ale wiaze
sie to z malym bolem, szczegolnie, gdy czlonek jest bardzo naprezony. W
czasie wytrysku takze wystepuje niewielki bol (w czasie skurczy). A wiec jak
uwazacie, czy to jest stulejka i powinienem cos z tym zrobic, czy tez da sie
z tym jakos zyc? A poza tym, moze da sie to rozruszac, tzn. w czasie
czestego "uzywania" samo sie jakos rozciagnie?

A teraz pytania do panow, ktorzy mieli stulejke (chodzi mi tylko o prawdziwe
opinie!) - a wiec jak to na prawde z tym jest, czy usuniecie
stulejki=obrzezanie? ile napletka sie obcina w czasie usuwania stulejki? czy
pozniej czesc zoledzia jest na wierzchu nawet gdy czlonek nie jest w stanie
wzwodu? jak wyglada zabieg? jak dochodzenie do pelni zdrowia po nim? Prosze
o rzetelne opinie.

2. Data: 2002-10-26 14:32:47

Temat: Re: stulejka
Od: Klasyk <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

x-no-archive: yes
On Sat, 26 Oct 2002 15:54:28 +0200, "papkin2002"

>w stanie rekcji. I teraz pierwsze pytanie, czy w stanie erekcji napletek
>powinien sie sam zsunac?

Generalnie odpowiedz brzmi tak, chociaz nie koniecznie
za pierwszym razem.
Co to znaczy sam. Napletek nie ma miesni wiec sam nie
moze wykonac pracy.

> [...]
> A poza tym, moze da sie to rozruszac, tzn. w czasie
>czestego "uzywania" samo sie jakos rozciagnie?

A wiec da sie w czasie erekcji, wiem - bol. Wiec nie ma problemu.
Cwiczyc i bedzie OK.

3. Data: 2002-10-26 18:30:29

Od: "Tenpa Dhargye" <T...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klasyk" <k...@f...onet.pl>
napisał w wiadomości
> [...]
jest bardzo naprezony.
czasie

> A wiec da sie w czasie erekcji, wiem - bol. Wiec

Miałem podobny problem kilka lat temu, rozmowa z
urologiem (ordynator oddziału urologii) wyglądała
mniej więcej tak:
- Jest minimalnie za ciasny, sam zabieg wygląda
tak [rysunki na kartce] ale w pana przypadku
uważam za niepotrzebne, proponuję rozćwiczyć
- jak ?
- na dziewuchach

Niestety nie dał mi "zielonej recepty", teraz też
KCh nie refunduje;-)
a tak poważnie delikatnie rozciągaj, może olejek
dla poślizgu, daje efekty
--
Rafał

++++++++++++++++++++++
Nie ma kobiet oziębłych,
są tylko niedouczeni faceci.
Lama Ole Nydahl
++++++++++++++++++++++

4. Data: 2002-10-27 18:28:05

Od: "Maciej Jędrzejko \(Banana Boat\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Takimi sprawami zajmuje sie urolog lub chirurg.

Z opisu wynika ze masz stulejkę małego stopnia. Z rozruszaniem jest tak ze
jesli ten mały stopien nie jest tak mały to mozesz spowodować niewielkie
pekniecia skóry napletka, które zabliźniając sie moga spowodowac wtórna
stulejkę co raz wiekszego stopnia. Dlatego najlepiej idź z tym do lekarza -
nawet lekarza I kontaktu - powie ci czy jest sie czym martwić i ewentualnie
wysle cię dalej. Jeśli napletek podczas erekcji i ruchów pęka nawet
minimalnie to nie czekaj na kłopoty.

Dbaj szczególnie o higienę w tym intymnym miejscu, oraz o higiene rąk.

Dojście do zdrowia po zabiegu jest pełne, a zabiegi są różne w zalezności od
stopnia stulejki - nie zawsze jest to obrzezanie, czasem wystarczy lekkie
nacięcie.

Maciek

5. Data: 2002-10-28 14:53:13

Od: "Profil1" <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

idz do chirurga trzeba to poprawic-troche naciac-pozniej samo sie wygoi
Uzytkownik "papkin2002" <p...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
stanie
> wzwodu? jak wyglada zabieg? jak dochodzenie do pelni zdrowia po nim?

krwiomocz???
Ucielam palec :-(
badanie refundowane?
zaburzenia (?) snu- problem
Testy z anestezjologii i intensywnej terapii