stymulator serca

1. Data: 2003-01-07 23:06:58

Temat: stymulator serca
Od: Rysiek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 67 lat. Od dwóch lat posiadam stymulator. Prowadzę intensywną
działalność zawodową (siedzącą). Brakuje mi ruchu. Chciałbym uzyskać
informacje na jakie ćwiczenia fizyczne mogę sobie pozwolić. Wskazówki
jakie dotychczas otrzymałem sugerują bardzo ograniczony zakres (np.
intensywny spacer ale nie bieg, pływanie - z różnych powodów obecnie
nie wchodzi w grę, żadnych "pompek". Będę wdzięczny za pomoc.
Rysiek

2. Data: 2003-01-08 09:02:37

Temat: Re: stymulator serca
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 8 Jan 2003, Rysiek wrote:

> Mam 67 lat. Od dwóch lat posiadam stymulator. Prowadzę intensywną
> działalność zawodową (siedzącą). Brakuje mi ruchu. Chciałbym uzyskać
> informacje na jakie ćwiczenia fizyczne mogę sobie pozwolić.

Poza sporatmi walki czy dzwiganiem ciezarow, gdzie moze nastapic
uszkodzenie lozy stymulatora to sam fakt posiadnia stymulatora
nie jest przeciwskazaniem do wysilku, o ile oczywiscie loza
jest prawidlowo wygojona. Trzeba jeszcze oczywiscie wziac
pod uwage w przebiegu jakiej choroby jest stosowane leczenie
elektrostymulacja. Inaczej bedzie ze wskazaniami do aktywnosci
fizycznej u chorego, u ktorego wszczepiono stymulator z powodu
wrodzonego bolku calkowitego a inaczej u chorego u ktorego
wskazaniem do wszczepienia byl blok w przebiegu ciezkiego,
rozleglego zawalu serca. Stymulatory rate responsive
(z literka R w kodzie) moga wymagac przy zmianie trybu
zycia na bardziej aktywny przeprogramowania

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2003-01-08 16:12:58

Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w wiadomości
.am.torun.pl...

> [...]
> (z literka R w kodzie) moga wymagac przy zmianie trybu
> zycia na bardziej aktywny przeprogramowania

Witam.

jak najbardziej zgadzam sie z A.K w sprawie sportow. Wszystkie sporty sa
dozwolone z wyjatkiem sportow walki, ktore sa kontaktowe i bardzo urazowe
oraz podnoszenie ciezarow.
Panie A.K co moze sie stac lozy???? Boimy sie raczej o zachowanie ciaglosci
elektrod ( y )! Zlamanie moze byc duzym zagrozeniem, a loza co?

Szanna

4. Data: 2003-01-08 16:49:52

Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szanna" <n...@h...com> napisał w wiadomości

> (...) jak najbardziej zgadzam sie z A.K w sprawie...
> (...) Panie A.K co moze sie stac...
> Szanna

Przepraszam bardzo za pomylke - P.K. a nie A.K.
:)
Szanna

5. Data: 2003-01-08 21:21:08

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 8 Jan 2003, Szanna wrote:

> Panie A.K co moze sie stac lozy???? Boimy sie raczej o zachowanie ciaglosci
> elektrod ( y )! Zlamanie moze byc duzym zagrozeniem, a loza co?

Jesli juz to PK - Wielce Szanowna Pani - a widziala Pani kiedys
zalamana elektrode? W ktorym miejscy na ogol lamia sie elektrody
- czy Pani to wie? Ja zlamana elektrode trzymalem niejednokrotnie
w reku, mierzylem jej potencjaly. Tak wiec nie staram sie opowiadac
glupot. Elektrody na ogol lamia sie w odcinku miedzy stymulatorem
a wejsciem do zyly a tam jest loza. Na szczescie tam najczesciej
sie lamia bo mozna zalozyc lacznik i nie trzeba wszczepiac
nowej elektrody! Teraz juz Pani wie czemu trzeba chronic loze?

P.

6. Data: 2003-01-08 21:39:37

Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisal w wiadomosci
am.torun.pl...
> [...]
> sie lamia bo mozna zalozyc lacznik i nie trzeba wszczepiac
> nowej elektrody! Teraz juz Pani wie czemu trzeba chronic loze?

Pani wie-loze trzeba chronic a elektrode uszkodzic ( a nie uszkodzic loze).
Mialam kilka pytan na ten temat ale...moze kiedy indziej.

Szanna

7. Data: 2003-01-08 21:51:30

Od: "Hoody" <jcs[wytnijto]@o2 atupostawkropke pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie lamia bo mozna zalozyc lacznik i nie trzeba wszczepiac
> nowej elektrody! Teraz juz Pani wie czemu trzeba chronic loze?

Cos faktycznie doktor K. w zlym humorze dzisiaj...
Przeciez to Pan wypowiedzial sie nieprecyzyjnie piszac o mozliwosci
uszkodzenia lozy. Szannie chodzilo o to, ze loza to przeciez dziura :)))
Zareczam Panu, ze Szanna widziala w zyciu niejedna zlamana elektrode :)
I o wiele wiecej, rowniez znacznie ciekawszych rzeczy, rowniez z dziedziny
kardiologii...
A znam Szanne b.dobrze - mamy to samo IP... :)

Pozdrawiam
Janusz vel Hoody

8. Data: 2003-01-08 23:06:15

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 8 Jan 2003, it was written:

> Zareczam Panu, ze Szanna widziala w zyciu niejedna zlamana elektrode :)

ja po prostu myslalem, ze loza to miejsce gdzie lezy wszczepiony
stymulator? :-)
Niestety nie wiem, kto to jest Szanna bo przedstawia sie nick'iem

P.

9. Data: 2003-01-08 23:19:40

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 8 Jan 2003, it was written:

> Cos faktycznie doktor K. w zlym humorze dzisiaj...

Na nerwy dobra muzyka - jesli ktos lubi taka polecam
bardzo ekspresywna Fantasie X Mudarry grana na
klawikordzie przez Lehman'a
http://artists.mp3s.com/artists/70/bradley_lehman.ht
ml

Pozdrowienia i dobranoc

P.

10. Data: 2003-01-08 23:32:39

Od: "Hoody" <jcs[wytnijto]@o2 atupostawkropke pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisal w wiadomosci
.am.torun.pl...
> On Wed, 8 Jan 2003, it was written:

Moze zreszta nie az tak duzo, bo zlamana elektroda to chyba ewenement...
:)))

> ja po prostu myslalem, ze loza to miejsce gdzie lezy wszczepiony
> stymulator? :-)

:-)

> Niestety nie wiem, kto to jest Szanna bo przedstawia sie nick'iem

Przeciez przedstawila sie w poscie powitalnym - ma na imie Joanna
i kilka pierwszych postow pisala pod imieniem, potem zmieniajac
z uwagi na pokrywanie sie z innymi Joasiami :)
A co do real-life'owego nazwiska?
Ja tez nie podam swojego, bo cenie te odrobine prywatnosci w
dobie wszechogarniajacej inwazji domokrazcow, natarczywego spamu,
atakow internetowych i lamania prawa o ochronie danych osobowych.
Mam na imie Janusz, a moj nick internetowy to Hoody,
moj adres e-mail jest prawdziwy (po usunieciu antyspamera).
IMO powinno to calkowicie wystarczyc.
Jestem stalym i aktywnym bywalcem wielu grup dyskusyjnych
i pragne podkreslic, iz nie spotkalem dotad innej newsgrupy, gdzie taka
wage przywiazywaloby sie do danych osobowych (patrz: posty Pana
Andrzeja, ktory wrecz obrazil sie, ze ktos-tam wystepujac pod nickiem
wymienia Go z nazwiska w swym poscie)...

Pozdrawiam wszystkich
Janusz vel Hoody

Sczewki kontaktowe 'dzień i noc'
Chce sie poddac operacji przepukliny - potrzebuje porady
Pierwiastkowa analiza włosa ppp
Technik Farmaceutyczny
Co to jest?