subtelne podróby ;)) (na allegro)

1. Data: 2006-03-21 18:09:45

Temat: subtelne podróby ;)) (na allegro)
Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

http://www.allegro.pl/item93626599_doskonaly_podklad
_lancome.html
http://www.allegro.pl/item91087449_tusz_loreal_eyeli
ner_wodoodporna_.html
http://www.allegro.pl/item93523448_tusz_dolce_gabban
a_wodoodporna_rewel_acja_.html
http://www.allegro.pl/item92909531_lancome_puder_com
pact_super_promocja_.html
http://www.allegro.pl/item92107065_bourjois_2_in_1_m
ascara_eyeliner_nowosc_.html
http://www.allegro.pl/item92724632_super_pomadka_lan
come_gratis_lipliner_.html
http://www.allegro.pl/item92725646_super_pomadka_d_g
_gratis_lipliner_.html
http://www.allegro.pl/item93559644_lancome_multi_col
ors_eye_shadow_two_way_cake.html

prawda, ze takie..podobne do oryginałow? ;)

no nic, ostrzegam, tak na wszelki wypadek.

--
Margaret

1. Data: 2006-03-22 08:35:13

Temat: Re: subtelne podróby ;)) (na allegro)
Od: Paulina <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

po czym poznajesz, ze to podroby?

1. Data: 2006-03-22 08:44:47

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulina wrote:
> po czym poznajesz, ze to podroby?

Akurat w tym przypadku widac to na pierwszy rzut oka ;-)

D.
--
Sharks cause fatal injuries to about 12-25 humans per year.
Humans kill about 100 million sharks per year.

1. Data: 2006-03-22 09:06:26

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał

> Akurat w tym przypadku widac to na pierwszy rzut oka ;-)

Pod warunkiem, że wcześniej widziało się oryginał.

PozdrawiaM

1. Data: 2006-03-22 09:16:28

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-03-22 10:06:26 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Nixe* skreślił te oto słowa:

> "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał

> Pod warunkiem, że wcześniej widziało się oryginał.

No patrz, ja do tego nigdy nie widziałam oryginału tego
http://www.allegro.pl/item93559644_lancome_multi_col
ors_eye_shadow_two_way_cake.html
a od razu wiem, ze to podróba ;>
Tak własciwie w przypadku tych linków należałoby napisać, że sie wie, bo
nigdy sie nie widziało "oryginałów" :]

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

1. Data: 2006-03-22 09:36:21

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> Tak własciwie w przypadku tych linków należałoby napisać, że sie wie, bo
> nigdy sie nie widziało "oryginałów" :]

Dokladnie o to mi chodzilo :-)

D.

1. Data: 2006-03-22 10:14:02

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margaret" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

> prawda, ze takie..podobne do oryginałow? ;)
>
> no nic, ostrzegam, tak na wszelki wypadek.

Zgłoście jako niedozwolony przedmiot. Ja tak zrobiłam. W jedności siła :)

Agata, co z tego powodu nie kupuje na allegro.

1. Data: 2006-03-22 10:20:02

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Margaret <m...@p...fm> napisał(a):

> http://www.allegro.pl/item91087449_tusz_loreal_eyeli
ner_wodoodporna_.html

http://www.allegro.pl/item92107065_bourjois_2_in_1_m
ascara_eyeliner_nowosc_.ht
ml

rotfl - nawet gugle nie wypluly nic takiego...poza ebayem i allegro wlasnie,
hmm

zdrowki
hania

1. Data: 2006-03-22 10:47:55

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Lia" <i...@p...org> napisał

> No patrz, ja do tego nigdy nie widziałam oryginału tego

http://www.allegro.pl/item93559644_lancome_multi_col
ors_eye_shadow_two_way_c
ake.html
> a od razu wiem, ze to podróba ;>

Tego akurat już nie zdążyłam zobaczyć, bo aukcja została usunięta.
Ale odnośnie podkładu (pierwszy link) to nie używałam wcześniej Lancome'a i
nie mam pojęcia, jak wyglądają. Zatem musiałabym najpierw je zobaczyć, a
potem porównać.

PozdrawiaM

1. Data: 2006-03-22 10:52:55

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w

> Lancome'a i nie mam pojęcia, jak wyglądają. Zatem musiałabym najpierw je
> zobaczyć, a potem porównać.

przeciez na pierwszy rzut oka, po wykonaniu, kolorze, widac, ze to podroba.

--
Margaret

jakosc perfum
solarium w okolicach kina Kijów w Krakowie
Farouk Silk
Porażka - L'Oreal Infallible
xxxx